حمله شدیدالحن مفتی سابق مصر به مفتی دربار قطر

حمله شدیدالحن مفتی سابق مصر به مفتی دربار قطر
چهارشنبه 18 دی 1392 - 15:45

مفتی سابق مصر با خائن و مزدور توصیف کردن یوسف قرضاوی، مفتی اهل مصر دربار قطر گفت: قرضاوی دچار آلزایمر شده است و توانایی افتا ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، علی جمعه در تماس تلفنی با شبکه "سی بی سی" مصر افزود: آن چه از سوی قرضاوی صادر می شود فتوا محسوب نمی شود.
مفتی مصری الاصل در بار قطر هماهنگ با سیاست های امیر این کشور، از تجاوز نظامی غرب به خاک سوریه حمایت کرده و از گروه های مسلح و تروریستی در سوریه طرفداری می کند.
قرضاوی همچنین از گروه اخوان المسلمین در مصر و گروه های مسلح وابسته به این جماعت که در سوریه علیه نظام این کشور می جنگند و به قتل و کشتار شهروندان سوری مبادرت می کنند، نیز جانبداری می کند.
بر اساس این گزارش، مفتی سابق مصر با بیان تعابیر تندی مانند "خائن" و "مزدور" درباره قرضاوی گفت: قرضاوی تلاش می کند علیه مصر جنگ راه بیاندازد.
علی جمعه در  ادامه از همه مصری ها خواست در همه پرسی قانون اساسی جدید شرکت کنند.
به نوشته سایت "المصری الیوم" یوسف القرضاوی، رییس سابق "اتحادیه علمای مسلمان"، با صدور بیانه ای شرکت در همه پرسی قانون اساسی مصر را از نظر شرعی و قانونی حرام اعلام کرد.
طبق دستور "عدلی منصور" رییس جمهور موقت مصر، قرار است همه پرسی قانون اساسی این کشور در 24 و 25 دی ماه (14 و 15ژانویه) برگزار شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها