در ریف لاذقیه:

ارتش سوریه ستون تروریست ها را هدف قرار داد

ارتش سوریه ستون تروریست ها را هدف قرار داد
جمعه 20 دی 1392 - 16:50

ارتش سوریه با تعقیب و مراقبت از مسیرهای رفت و آمد گروه های مسلح در ریف لاذقیه که طی یک هفته اخیر تحرکاتشان بیشتر شده بود، موفق شد یک ستون از خودروهای آنها را هدف قرار داده و به صورت کامل منهدم کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی جبهه النصره که در این منطقه فعالیت زیادی دارد، در طول چند روز گذشته با رسیدن سلاح و مهمات کافی از طرف دولت ترکیه، اقدام به گسترش حملات خود کرد که این حملات بارها توسط ارتش سوریه پاسخ داده شد، اما هدف نهایی، کشتن فرماندهان اصلی تروریست ها بود.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه با رهگیری مسیر حرکت ستون مخالفان که عموماً برای کار تبلیغاتی در جاده های کوهستانی و دور افتاده، اقدام به ستون کشی می کنند، آنها را در نزدیکی شهر سلمی در جبل الاکراد مورد حمله هوایی و توپخانه ای خود قرار داد.
در این حمله بیشتر کشته شدگان خارجی بودند که شامل افراد ذیل می باشند:
ابو حمدو العباسي شهروند عراق، ابو مازن الكافي شهروند لیبی و احمد قرة احمد- خليل و عمر شيخو - مرشد الدولي - ماجد حسن ابليق - عبد الرحمن العباس که بیشتر آنها هم غیر سوری بوده اند.
دو شهروند قطری بنام های صبيح الخلف و احمد الخلفان السید و همچنین ابو النو و ابو معروف دو شهروند عربستانی هم در میان کشته شده ها هستند.
در این حمله یک قبضه موشک انداز کاتیوشا، یک کامیون حامل موشک های کاتیوشا و 11 خودروی حامل مسلسل های سنگین دیگر منهدم شدند.

در این حمله دو نفر از فرماندهان اصلی گروه های مسلح بنام های فضل التركاوي شهروند عربستانی و فرمانده جبهة النصرة و خالد الرشواني شهروند مصر و فرمانده گردان های اهل النصرة به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها