اعتراف خطرناک عضو ارشد داعش در عراق

اعتراف خطرناک عضو ارشد داعش در عراق
شنبه 21 دی 1392 - 10:27

یکی از سرکردگان گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) که اخیرا در عراق دستگیر شده، اعتراف کرده است که یک روز پیش از برچیده شدن چادرهای تحصن در استان الانبار عراق، این گروه 150 میلیون دلار دریافت کرده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع ارشد امنیتی عراقی فاش کرد، این تروریست دستگیر شده اعتراف کرد که گروه داعش  60 دستگاه خودروی دو دیفرانسیل را تحویل گرفته که روی بدنه آنها نوشته شده بود، این خودروها به طور اختصاصی برای عربستان ساخته شده است.
سایت عراقی "السومریه نیوز" به نقل از این منبع امنیتی تأکید کرد: سرویس های امنیتی عراق توانستند شماری از این خودروهای تروریستها را به غنیمت بگیرند.
وی ادامه داد: این سرکرده اعتراف کرد که جلسه محرمانه ای بین سخنگوی یک تشکل سیاسی و یک نماینده سازمان اطلاعات عربستان و شاکر وهیب جنایتکار برگزار شد. این جلسه درست 20 روز قبل از کشته شدن این جنایتکار برگزار شد.
به گفته این سرکرده داعش، جلسه در باغی در منطقه راوه در غرب عراق برگزار شد و در جریان آن تدابیری که بعد از اقدام دولت عراق در برچیدن چادرهای تحصن در استان الانبار اتخاذ خواهد شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نوری مالکی نخست وزیر عراق روز پنجشنبه از کشورهای حامی مالی و رسانه ای تروریست ها خواست تا از این کار دست بکشند.
وی هشدار داد که آتش تروریسم دامن خود این کشورها را خواهد گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها