واکنش به اقدام آل خلیفه در ربودن روحانی بحرینی

واکنش به اقدام آل خلیفه در ربودن روحانی بحرینی
شنبه 21 دی 1392 - 17:38

العالم - مجمع حقوق بشر بحرين ازاقدام مزدوران رژيم آل خلیفه در ربودن سید محمود الموسوی يكي از روحانيون برجسته این کشور انتقاد كرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مجمع حقوق بشر بحرین تاکید کرد ربوده شدن محمود الموسوی از خانه اش در منطقه بنی جمره ثابت می کند رژیم حاکم به برخوردهای امنیتی با شهروندان ادامه می دهد.

این مجمع از اقدام مزدوران رژیم بحرین در تخریب اسباب و اثانیه منازل در زمان یورش به خانه های مردم انتقاد کرد و از رژیم حاکم خواست محل بازداشت محمود الموسوی را مشخص کند.

نيروهاي مزدور رژيم آل خليفه محمود الموسوي روحاني برجسته و از نویسندگان بحريني را که تاکنون 20 جلد کتاب تالیف کرده است، بامداد روز پنجشبه (19دی ماه) بعد از يورش به خانه اش در منطقه بني جمره بازداشت و به مکان نامعلومی بردند.

اين نيروها همچنين وسايل اين روحاني از جمله تلفن، رايانه، كتاب ها و دیگر وسایل شخصی وي را مصادره كردند و اسباب و وسايل خانه اش را به هم ريختند

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، در ادامه سرکوب معترضان مسالمت آمیز، روز شنبه (7دی ماه) نیز شیخ "علی سلمان" دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی را بازداشت کردند اما به دنبال اعتراضات گسترده مردم پس از ساعاتی آزاد شد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها