پاکسازی کامل مناطقی از ریف حلب به‌دست ارتش سوریه

پاکسازی کامل مناطقی از ریف حلب به‌دست ارتش سوریه
دوشنبه 23 دی 1392 - 16:26

ارتش سوریه با ادامه پیشروی در حومه حلب، مناطق الزرزور، النقارین، تل الطعانه و المجبل را پس از در هم کوبیدن تروریست‌ها به طور کامل پاکسازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ارتش در ادامه پاکسازی این مناطق، بمب ها و مین هایی را که گروههای تروریست در این مناطق کار گذاشته بودند، خنثی می کند.

یک منبع نظامی سوری در گفتگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تاکید کرد: ارتش با حمله به مقر تجمع تروریستها در حلب، 5 تروریست را به هلاکت رساند، شماری را زخمی کرد و سلاح و مهمات موجود در اختیارشان را با کمین در محله الاعظمیه شهر حلب منهدم ساخت، همچنین 10 تروریست نیز در منطقه الدبابیه در ریف حلب توسط ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

منبع مذکور ادامه داد: حمله ارتش سوریه به تجمع تروریستها در خان الحفیره، شمال الباب، حریتان، حیان، اطراف زندان مرکزی، بابیص و معاره الارتیق در حلب به هلاکت شماری، زخمی شدن عده ای دیگر و انهدام سلاح، مهمات و تجهیزاتشان انجامید.

ارتش سوریه در درعا، حمص و حماه نیز شماری از تروریست را به هلاکت رساند و سلاح و مهماتشان را نابود ساخت.

در درعا، نیروهای ارتش تجمع تروریستها در غرب حاره البجابجه، حی الکرک، اطراف مدرسه یرموک و هنرستان فنی درعا البلد را در هم کوبید و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

از حمص نیز خبر می رسد که شماری از تروریستها در حمله ارتش سوریه به محله های القصور و القرابیص حمص و شهرهای الدار الکبیره، الغاصبیه، السعن و جوره حسیان تابع منطقه تلبیسه در ریف حمص و مسیر جاده روستای الحصن تا روستای المتراس در ریف تلکلخ به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

ارتش همچنین در شهر عقرب در ریف حماه ضمن انهدام سلاح، مهمات و تجهیزات تروریستها، شماری از آنان را از پای درآورد و تعداد دیگری را مجروح کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها