فیلم؛ هدیه نامتعارف جان کری به لاوروف!

دوشنبه 23 دی 1392 - 18:22

هدیه نامتعارف وزیر خارجه آمریکا به همتای روسی خود، به یکی از حاشیه های داغ نشست پاریس تبدیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان دیدار با همتای روس خود در پایتخت فرانسه با هدف پایان دادن به جنگ داخلی سوریه، به وی دو سیب‌زمینی هدیه داد!

خبرنگارانی که در محل برگزاری نشست جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف، همتای روس وی در پاریس حضور داشتند، در ابتدای امر از حضور در جلسه باز داشته شدند، اما بعد از مدتی اعلام شد که می‌توانند بازگردند. آنها خبر نداشتند که کری آنها را برای به تصویر کشیدن هدیه خود به لاوروف فراخوانده است.

لاوروف و کری در ابتدای دیدار با یکدیگر به گرمی دست داده و سپس یک مقام عالی‌رتبه آمریکایی به صورت مودبانه از آنها خواست تا به سوی محل برگزاری نشست بروند.

وزیر خارجه آمریکا سپس از داخل یک جعبه بزرگ سفید رنگ دو عدد سیب‌زمینی خارج کرد و در میان حیرت خبرنگاران و خنده حضار، آنها را به سرگئی لاوروف هدیه داد!

وزیر خارجه روسیه نیز پس از این مراسم یک کلاه خز صورتی رنگ روسی که به "یوشانکا" معروف است به جنیفر پساکی، سخنگوی وزیر خارجه آمریکا هدیه داد.

در صفحه توییتر وزارت خارجه روسیه آمده است: روسیه به پساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، یوشانکا هدیه داد تا در سرمای آمریکا گرم وشاد باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها