رییس جنبش انصارالله یمن عنوان کرد؛

حوثی: مشکلات ملت‌ها ناشی از سلطه مستکبران است

حوثی: مشکلات ملت‌ها ناشی از سلطه مستکبران است
دوشنبه 23 دی 1392 - 20:12

رییس جنبش انصارالله یمن، با اشاره به ضرورت بهره برداری از مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) در مسیر مقابله با تلاش دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن هویت امت اسلام، گفت: سلطه مستکبران، ملت ها را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، "عبدالملک حوثی" طی سخنانی به مناسبت زادروز پیامبر گرامی اسلام (ص)، با بیان این که برخی در یمن تحکیم روابط با آمریکا و دیگر کشورهای استکباری را در اولویت قرار داده اند، اظهار داشت: ملت های مسلمان مشترکات فراوانی دارند و عقل حکم می کند که خصومت و دشمنی را کنار بگذارند و برادری و همدلی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: بدون شک با تکیه به وحدت می توانیم بسیاری از مشکلات و مصائب را برطرف کنیم.

عبدالملک حوثی با تاکید بر ضرورت توسل به وحدت، خاطرنشان کرد که ولادت خاتم انبیا (ص) فرصتی مناسب برای یادآوری مشترکات ملت های مسلمان و کنار گذاشتن بغض و کینه است.

وی گفت: سلطه گری مستکبران و طغیانگری این قدرتها به سرکردگی آمریکا، مشکلات و مصائب فراوانی را پیش روی ملت ها قرار داده است.

ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) به اتّفاق نظر شيعيان در ۱۷ ربيع الاول  در سال عام الفيل (570 میلادی) واقع شده است، ولي برادران اهل سنت، وقوع این رویداد مبارک را در روز دوازدهم اين ماه دانسته‏اند و برای ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان، پس از انقلاب اسلامی ایران، 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان "هفته وحدت" نام گذاری شده است. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها