ویدیو؛ صحنه‌ای دیگر از جنایت کشتار رانندگان در الانبار

دوشنبه 23 دی 1392 - 22:41

شبکه های ارتباط اجتماعی از جمله فیسبوک، ویدیویی از کشتارهای مهیب در جاده ترانزیتی الانبار منتشر کردند، جایی که پیش از این نیز ویدیوی کشتن سه راننده کامیون توسط تروریست معروف "شاکر وهیب" در آنجا منتشر شده بود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ویدیوی مزبور -که درستی یا نادرستی آن برای العالم مشخص نیست- نیروهای امنیتی عراق را در همان مکانی نشان می دهد که تروریستی به نام شاکر وهیب، در آنجا راننده کامیون های سوری را بعد از اجبار به توقف و سوال و جواب فراوان، به خاطر شیعه بودنشان به ضرب گلوله کشته بود. گفتنی است وهیب اخیرا توسط ارتش عراق به هلاکت رسید.

در اتوبان الانبار به سوریه، علاوه بر لاشه سوخته کامیون هایی که رانندگانش قبلا توسط شاکر وهیب کشته شده بودند؛ تعداد زیادی جسد پراکنده شهروندان به چشم می خورد که به صورت دست بسته یا آویزان، بعد از شکنجه به قتل رسیده یا سوزانده شده اند و خودروهایشان نیز به آتش کشیده شده است.

گفتنی است علی الشلاه عضو پارلمان عراق یکشنبه شب خاطرنشان کرد که حوادث الانبار نشان دهنده حمایت مالی سعودی ها از تروریست هاست و یکی از شاهزادگان سعودی دستور به انجام عملیات تروریستی در الانبار داده است.

استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی واقع در 110 کیلومتری غرب بغداد از روز 21 دسامبر 2013 شاهد عملیات گسترده در داخل استان و همچنین تا مرزهای اردن و سوریه است که یگان های نظامی و هلی کوپترهای جنگی در کنار عشایر مسلح منطقه به تعقیب عناصر گروهک موسوم به داعش پرداختند و به دنبال آن دهها نفر از اعضای این گروه به هلاکت رسیده و یا بازداشت شدند و یا پا به فرار گذاشتند. در گیری ها با گروه های تروریستی در الانبار همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها