اعتراف و التماس سرکرده داعش پس از شکست در عراق

اعتراف و التماس سرکرده داعش پس از شکست در عراق
چهارشنبه 25 دی 1392 - 16:59

سرکرده گروهک تروریستی داعش عراق، ضمن اعتراف به شکست سنگین، صدور فتوای "جهاد" علیه حکومت قانونی عراق از سوی مفتی‌های وهابی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش در صفحه شبکه اجتماعی اینترنتی "تویتر" به شکست داعش در عراق اعتراف کرد و دست به دامن مفتی های وهابی شد تا برای نجات این گروهک در عراق، فتوای "جهاد" در این کشور را صادر کنند.

البغدادی در تازه ترین اظهارات خود در شبکه تویتر، بر شکست سنگین داعش در عراق تاکید کرده و از مفتی های سعودی خواسته فتواهایی برای جهاد در عراق صادر کنند و داعش را از این وضعیت نجات دهند.

وی همچنین بر افزایش عملیات انتحاری توسط عناصر داعش و کشتن افراد جدا شده از این گروهک تاکید؛ و به آمار بالای تلفات افراد تحت امر خود در نتیجه عملیات ضد تروریستی ارتش عراق اذعان کرده است.

این اقرار و فریاد کمک خواهی البغدادی همزمان با اقدامات همه جانبه عراق برای مبارزه با تروریسم در این کشور به خصوص پس از اعلام حمایت آمریکا و اروپا از عراق در این مورد صورت می گیرد، اعلام حمایتی که دیروز "بان کی مون" در اظهاراتی بر آن صحه گذاشت و وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف  نیز در سفر به عراق بر این مبارزه تاکید کرد و تروریسم را دشمن بین المللی مشترک توصیف نمود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها