هند از رژیم صهیونیستی موشک زمین به هوا می خرد

هند از رژیم صهیونیستی موشک زمین به هوا می خرد
پنج‌شنبه 26 دی 1392 - 10:05

العالم - وزارت دفاع هند یک قرارداد نظامی با رژیم صهیونیستی برای خرید 262 فروند موشک زمین به هوای "باراک" به ارزش 143 میلیون دلار امضاء کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هند از موشک های "باراک" برای نصب در سیستم های پدافندی 14 کشتی جنگی خود استفاده می کند.
خبرگزاری فلسطینی معا در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی دومین تأمین کننده بزرگ تسلیحات هند است و و این رژیم سالانه قراردادهای نظامی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار با هند امضاء می کند.
رژیم صهیونیستی هم اکنون در طرح توسعه موشک های زمین به هوای دوربُرد LR- SAM هند با هزینه 424 میلیون دلار شرکت کرده که این موشک ها در کشتی های جنگی هند نصب خواهد شد؛ رژیم صهیونیستی همچنین در طرح توسعه آتشبار موشک های زمین به هوای میان بُرد هند با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون دلار مشارکت دارد.

شورای خریدهای نظامی هند (DAC) همچنین مجوز امضای 3 قرارداد نظامی دیگر را صادر کرده که اولین قرارداد شامل خرید 15 فروند ناو ضد زیردریایی به ارزش 2 میلیارد دلار، دومین قرارداد شامل خرید 2 زیردریایی نجات به ارزش 244 میلیون دلار و سومین قرارداد شامل خرید 41  بالگرد به ارزش 49 میلیون دلار است که هنوز طرف قرارداد این مجوز ها مشخص نشده است.
 

پربیننده ترین خبرها