هلاکت 500 قفقازی در سوریه

هلاکت 500 قفقازی در سوریه
جمعه 27 دی 1392 - 11:21

یکی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) فاش کرد که دستکم 500 قفقازی در سوریه به هلاکت رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عمر الشیشانی از سرکردگان ارشد گروه داعش در پیامی صوتی از طریق معاونش ابوجهاد الشیشانی به تشریح چگونگی آمدن هوادارانش از منطقه قفقاز به سوریه برای پیوستن به گروههای مسلح در این کشور پرداخت.

به نوشته سایت پاناروما الشرق الاوسط، عمر الشیشانی در این پیام صوتی به حملات کنونی علیه گروه داعش و خیانت گروههای مسلح به یکدیگر و درگیری های داخلی بین آنها اشاره کرد و گفت: ما خود را در شهر دیرالزور برای اجرای عملیات گسترده ای علیه ارتش سوریه آماده می کردیم و یک روز به اجرای عملیات مانده بود که ناگهان متوجه شدیم که خیانتکاران به ما از پشت خنجر زده اند.

این سرکرده فاش کرد که 500 قفقازی در سوریه دفن شده اند.

گروههای مسلح مورد حمایت کشورهای خارجی از جمله عربستان ، قطر، ترکیه و آمریکا با توجه به اهداف و مقاصد خاص هریک از آنها با یکدیگر وارد نبرد شده اند که این نبردها بین گروه داعش و گروه مسلح موسوم به جبهه اسلامی هم اکنون در مناطق مختلف سوریه درجریان است. براساس آخرین گزارشها در طول یک هفته اخیر بیش از یکهزار نفر از دوطرف کشته شده اند.

گزارشها حاکی است که عربستان حمایت مالی بیشتر گروه های مسلح و تروریستی در سوریه مانند جبهه النصره و داعش را برعهده دارد.

پربیننده ترین خبرها