واکنش زن هنرمند سوری به اهانت شبکه سعودی + فیلم

شنبه 28 دی 1392 - 13:54

یک زن هنرمند سوری، در واکنش به سئوال مجری شبکه سعودی درباره امکان تغییر مواضعش در قبال دولت سوریه، هنگام پخش زنده استودیو را ترک کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه سعودی "ام.بی.سی" برای برنامه "نورت" (چشم ما را روشن کردی)، هنرمندی سوری به نام "رغده" را دعوت کرده بود، اما ناگهان در میان برنامه، مجری در سئوالی خارج از چارچوب برنامه، از او پرسید: "آیا ممکن است موضع شما در حمایت از بشار اسد تغییر یابد؟"

رغده که برای حضور در این برنامه لباسی به رنگ پرچم سوریه پوشیده و پلاک کوچکی با عکس بشار اسد را به لباس خود سنجاق کرده بود؛ در واکنش به این سئوال گفت: اگر این سئوال را حذف نکنند، برنامه را ترک خواهد کرد.

این هنرمند سوری در آن لحظه به بیان مواضع خود درباره سوریه پرداخت که مجری با قطع کردن سخنان او مدعی شد که این برنامه سیاسی نیست و نباید مسائل سیاسی را در ان مطرح کرد !

کارگردان برنامه از حذف سئوال خودداری کرد و به همین سبب، رغده، استودیو را ترک کرد. وی گفت: من به آن ها گفتم اگر سئوال را تغییر ندهید یا آن را حذف نکنید، برنامه را ترک می کنم، اما آن ها اصرار کردند که سئوال را حذف نمی کنند و این نشان می دهد که آن ها از پیش برای چنین کاری برنامه ریزی کرده بودند تا مواضع مرا بکوبند.

در پی پافشاری دست اندرکاران برنامه بر نگه داشتن سئوال، رغده، استودیو را ترک کرد به طوری که برنامه ناتمام ماند و مجری ناچار شد استراحت کوتاهی بدهد تا بتواند برای جای خالی به وجود آمده برای برنامه تصمیم گیری کند. رغده حاضر نشد به صندلی خود برگردد و صندلیش تا انتهای برنامه خالی ماند.

رغده هنرمندی است که به عشق به میهن و علاقه به دولت سوریه و دشمنی با دشمنان امنیت و ثبات کشورش معروف است.

عناصر مسلح ارتش آزاد، سال گذشته پدرش را ربودند تا بتوانند وی را از مواضع خود منصرف کنند، اما او با تاکید بر پایبندی به مواضع خود و حمایت از نظام کشورش خاطر نشان کرد: این مساله سبب شد حق برای من روشن تر شود، به همین سبب من همچنان به حمایت از دولت ضد این سیاست زدگان ادامه خواهم داد.

26

پربیننده ترین خبرها