درخواست مادر رنج‌دیده از وزیر کشور عربستان

درخواست مادر رنج‌دیده از وزیر کشور عربستان
دوشنبه 30 دی 1392 - 18:13

"پسرم نوجوان 17 ساله‌ای است که غیر از درس و بازی فکر دیگری نداشت.. پسرم را فریب داده و به سوریه فرستاده‌اند".. اینها درددل مادر عربستانی است که می خواهد از مسببان اعزام جوانان عربستانی به سوریه، به وزیر کشور شکایت کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مادر عربستانی به شبکه "ام بی سی" عربستان گفت: دوری فرزندم خواب و خوراک را از من گرفته است. در آخرین تماس تلفنی که با پسرم داشتم احساس کردم که او هم معذب است. من نمی دانم که او هنوز زنده است یا مرده. پسرم نوجوان 17 ساله ای است که غیر از درس و بازی فکر دیگری نداشت. پسرم را فریب داده و به سوریه فرستاده اند .. من یک مادرم و تنها جگر گوشه ام این پسر است. می خواهم خودم سرپرست کودکانم باشم...

این مادر عربستانی با طرح این سوال که "چه کسی اجازه خروج فرزندم را از عربستان داده است"، خواستار بازخواست مسببان اعزام فرزندش به سوریه و بازگرداندن وی به کشورش شد.

"ام محمد" در تماس تلفنی با برنامه " مشکلات خانواده های جوانان عربستانی حاضر در سوریه" از شبکه تلویزیونی مزبور، تهدید کرد: دیگر با کسی سخن نخواهم گفت، تا اینکه با وزیر کشور ملاقات کنم و امیدوارم این سخنانم جدی گرفته شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها