تصویر؛ رزمندگان حزب‌ الله در روستای مسیحی چه می‌کنند؟

تصویر؛ رزمندگان حزب‌ الله در روستای مسیحی چه می‌کنند؟
دوشنبه 30 دی 1392 - 22:02

ناشی‌گری دشمنان مقاومت اسلامی در انتشار تصویری از یک رزمنده حزب الله که در کنار مسیحیان شهر صیدنایا به حمایت از کلیسای تاریخی الشیرویم پرداخته، حقایق بیشتری را در خصوص انسجام و وحدت اقشار مختلف عضو "مقاومت" در مقابله با تروریست‌ها فاش کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در حالی که کاربران شبکه های اینترنتی - به ویژه مسیحیان- این تصویر را برترین گواه همراهی رزمندگان حزب الله در پاسداری از اماکن مقدس مسیحیان می دانند و صدها "کامنت" در قدردانی از آنان نوشته اند، برخی شبکه های مخالف سوری در اقدامی مضحک سعی کردند تصویر مذکور را نشانه هجوم حزب الله به کلیسای مسیحیان وانمود کنند!

اما سایت خبری "حدث نیوز"، حقیقت ماجرا را با این عبارت طنزآمیز به تصویر کشیده است: همان گونه که سلفی های تکفیری برای تخریب کلیسای تاریخی "دیر الشیروبیم" در شهر صیدانیا واقع در ریف دمشق یورش بردند، نیروهای "رافضی" حزب الله نیز وارد این منطقه شدند و در کنار اهالی این منطقه به دفاع از شهر و کلیسا پرداختند!

در این تصویر یک رزمنده حزب الله دیده می شود که در کنار اهالی شهر صیدنایا در ریف دمشق مشغول حراست از کلیسای تاریخی دیر الشیروبیم است که تروریست ها روز گذشته قصد حمله به آن را داشتند.

روز گذشته نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی، متشکل از اهالی شهر صیدنایا،  حزب ملی- اجتماعی سوریه و حزب الله، مانع پیشروی گروه های مسلح تکفیری برای حمله به این شهر شدند.

این عکس از یک طرف  بیانگر وحدت ملی بین طیف های مختلف ملت سوریه در برابر تروریست هایی است که از گوشه و کنار دنیا به سوریه آمده اند تا همه چیز را نابود کنند و از طرف دیگر اخلاق و رفتار پسندیده نیروهای حزب الله را در مقابل پیروان سایر ادیان و مذاهب به تصویر می کشد و این درحالی است که وهابیون و تکفیری ها هیچ گونه اختلاف مذهبی و دینی را بر نمی تابند.

در عکس منتشر شده، عبارت یا "لثارات الحسین" بر بازوی یک رزمنده حزب اللهی دیده می شود که در کنار اهالی شهر صیدنایا در چارچوب جنگ علیه وهابیت در سوریه، به دفاع از یک مکان مقدس مسیحیان  پرداخته است و این امر ثابت می کند که مسلمانان واقعی، شیعه و سنی، برادران مسیحیان واقعی و همه آنها دشمنان تفکر وهابی و تکفیری هستند.

حدث نیوز در ادامه نوشت: واقعیتی که این رزمنده حزب الله به تصویر کشیده این است که: "حسن و حسین (ع) برحقند و ... مسیح (ع) هرگز دیگر بار به صلیب کشیده نمی شود..."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها