نمایندگان لبنانی تاکید کردند:

ارتباط انفجار بیروت با ناکامی تروریستها در سوریه

ارتباط انفجار بیروت با ناکامی تروریستها در سوریه
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 14:37

دو نماینده پارلمان لبنان تاکید کردند که تروریست‌ها برای انتقام گیری از شکست و ناکامی در اجرای طرح های خود در منطقه و از جمله آنها سوریه، انفجار تروریستی روز گذشته در جنوب بیروت را انجام دادند.

"علی عمار" از نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با شبکه خبری العالم در اشاره به تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها اظهار داشت: آنها می خواهند ناتوانی، ناکامی و شکست طرح های خود در سطح منطقه از جمله شکست در سوریه را توجیه کنند زیرا امید زیادی به این طرح ها داشتند و هم اکنون در صدد انتقام گیری از مردم بی دفاع برآمده اند .

"علی المقداد" دیگر نماینده پارلمان لبنان نیز گفت: کسانی که نمی خواهند مقاومت و حزب الله لبنان در عرصه های سیاسی، امنیتی و نظامی حضور داشته باشند، این انفجارها را مرتکب می شوند.

در ادامه اقدامات توطئه آمیز اخیر در لبنان، یک تروریست روز گذشته سوار بر یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده خودش را در محله حاره حریک در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت منفجر کرد که درجریان آن شماری کشته یا زخمی شدند.

این منطقه دو هفته پیش نیز شاهد انفجاری تروریستی بود که در آن شماری از مردم کشته یا زخمی شدند.

براساس اطلاعت امنیتی، انفجار دیروز در منطقه حاره حریج در جنوب بیروت با استفاده از یک دستگاه خودروی سرقتی صورت گرفت. در این خودرو یک بمب متشکل از سه گلوله سنگین 120 و 130 میلیمتری با قدرت 15 کیلو گرم ماده منفجره "تی ان تی" جاسازی شده بود.

در این انفجار 4 نفر کشته و ده ها تن مجروح شدند و خسارت هایی به منازل و مراکز تجاری نزدیک وارد شد.

گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره در لبنان مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت.
MKH-21-22:44

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها