مخالفت کلیسای قدس با ورود مسیحیان به ارتش صهیونیستی

مخالفت کلیسای قدس با ورود مسیحیان به ارتش صهیونیستی
پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 - 10:43

العالم - سراسقف کلیسای ارتدوکس قدس بر مخالفت با هرگونه تلاش برای جذب مسیحیان به ارتش رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، کشیش " عطاء الله حنا " گفت: این کلیسا تلاش های انجام شده صهیونیست ها برای ایجاد تفرقه و تبعیض میان اقشار مختلف فلسطین را رد می کند و با هر گونه تلاش برای جدا کردن مسیحیان فلسطینی از دیگر طوایف این کشور مخالف است.

حنا در دیدار با هیاتی از جوانان مسیحی فلسطینی بر موضع خود مبنی بر مخالفت با هرگونه تلاش برای "اسرائیلی کردن" اقشار مختلف ملت فلسطین تاکید کرد.

این مقام کلیسای ارتدوکس قدس افزود: تلاش های صهیونیست ها برای اسرائیلی کردن ملت فلسطین هرگز نتیجه ای نخواهد داشت زیرا پسران و دختران جوان فلسطینی از هوشیاری و وابستگی لازم به جامعه و هویت اصیل خود برخوردار هستند و تحت تاثیر این تلاش ها قرار نخواهند گرفت.

کشیش حنا، درباره خطرات ناشی از تبلیغات کاذب و گسترده اخیر مقام های صهیونیست از طریق پایگاه های رسمی و غیررسمی به عنوان بخشی از نبرد ضد فلسطینی برای جذب جوانان مسیحی به منظور پیوستن به نیروهای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داد و گفت: وابستگی مسیحیان به جامعه فلسطین، عمیق و تاریخی است و این تلاش ها نخواهد توانست که آنان را از جامعه فلسطین جدا کند.

سراسقف کلیساهای ارتدوکس قدس تاکید کرد: هرگز فراموش نخواهیم کرد که سران اشغالگر رژیم اسرائیل که تلاش می کنند جوانان ما را برای پیوستن به ارتش این رژیم فریب دهند، وابسته به همان دولتی هستند که "نکبت" (آواره شدن ملت فلسطین) را برای فلسطینی ها به وجود آوردند و به اخراج و آواره کردن خانواده های فلسطینی اقدام کردند.

وی ادامه داد: همچنین نباید فراموش کرد که مقام های رژیم صهیونیستی، روستاها و شهرهای فلسطینی را تخریب کردند و با بازگشت فلسطینی هابه سرزمین خود مخالفت می کنند، آن ها همان کسانی هستند که اراضی وقفی مسلمانان را مصادره و مساجد آنها را تخریب کردند و به جای آن قهوه خانه، باشگاه و اماکن نگهداری حیوانات ساختند.

پربیننده ترین خبرها