بیتوته کردن صهیونیست های عسقلان در پناهگاهها

بیتوته کردن صهیونیست های عسقلان در پناهگاهها
پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 - 12:27

العالم - در پی حملات موشکی مقاومت علیه سرزمینهای اشغالی فلسطین، صهیونیست های مستقر در عسقلان شب را در پناهگاهها به صبح رساندند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: در پی حمله موشکی به عسقلان، آژیرهای خطر ساعت یک بامداد به صدا درآمد. پنج فروند موشک در شرایطی مرکز شهر عسقلان را هدف قرار داد که گنبد آهنین فعال بود.
"لیف بروتنوی" یکی از ساکنان عسقلان در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: با ترس و وحشت ساعت یک و نیم شب از خواب بیدار شدیم و به پناهگاه رفتیم.
"یورام گانیش" یکی دیگر از اهالی عسقلان اظهار کرد: " به مسؤولان اسرائیلی که در جایگاه امنی بسر می برند می گویم،همه ساکنان عسقلان در معرض حملات موشکی هستند".
گزارشگر اسرائیلی افزود: حملات موشکی اخیر از سوی غزه بسیار خطیر و با دقت بالایی بود.بدون شک بدون گنبد آهنین خسارتهای جبران ناپذیری عاید عسقلان می شد.
پس از حملات  موشکی اخیر اتاق "عملیات شهرداری" عسقلان فعالیت خود را آغاز کرد.
مسؤول عملیات شهرداری عسقلان به گزارشگر اسرائیلی گفت: ما در وضعیت آماده باش کامل هستیم. مدارس و سایر اماکن عمومی از ارشادات ما پیروی و مردم ورود و خروج به پناهگاهها را تمرین کردند. 
"ایتامار شمعونی" شهردار عسقلان در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: از دولت می خواهم اقدامات غزه را در مرعوب کردن مردم عسقلان متوقف کند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: حملات موشکی اخیر از سوی جنبش جهاد اسلامی صورت گرفت. جنگنده های اسرائیلی توپخانه های جنبش را که در زیر زمین جاسازی شده بود هدف قرار داد.
وی افزود: از آغاز سال 2014 تا کنون 16 فروند موشک به سوی اسرائیل شلیک شده و به نظر می رسد حماس به گروههای مقاومت چراغ سبز نشان داده است.اگر حماس موشکباران اراضی اسرائیل را متوقف نکند شاهد تنش جدیدی در غزه خواهیم بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها