برنامه زنان موسوم به "مجاهدان نکاح" نزد افراد مسلح

جمعه 4 بهمن 1392 - 10:50

العالم - نظرات و بیانیه هایی که سرکرده های وهابی ها و تکفیری ها با عنوان «فتوا» درباره «جهاد نکاح زنان» در سوریه صادر می کنند بحث و جنجال زیادی ایجاد کرده است.

حسین مرتضی خبرنگار شبکه العالم در سوریه با ارسال گزارش اعلام کرد : سرکرده های تکفیری که خود را «عالم» قلمداد می کنند با صدور بیانیه های به اصطلاح «فتوی» از زنان مسلمان می خواهند برای ارائه لذت های جنسی به افراد مسلح در سوریه راهی این کشور شوند و با این کار خود آنها را به جنگ تشویق کنند.
بر اساس گزارش های موجود، ده ها تن از زنان از جمله بیش از سیزده دختر تونسی به این درخواست سرکرده های وهابی و تکفیری پاسخ مثبت داده اند که این امر واکنش های شدیدی را در مجامع مدنی ایجاد کرده که این اقدام آنها را نادیده گرفتن ارزش های دینی، حقوق بشر و ارزش های مربوط به زنان می دانند.
وزارت امور دینی تونس با صدور بیانیه ای چنین فتواهایی را محکوم کرد و آنها را برای زنان تونس الزام آور ندانست.
بر اساس نظر سرکرده های وهابی ها و تکفیری زنانی باید به جهاد نکاح به سوریه بروند که بیش از چهارده سال سن داشته باشند و مسلمان باشند.
برخی از رسانه های وابسته به غرب و برخی از کشورهای عربی تلاش می کنند چنین القاء کنند که جهاد نکاح ساخته و پرداخته نظام حاکم سوریه است، اما در تصاویر موجود بر اساس دلایل قاطع اثبات می شود که این مسئله جنایت دیگری از سوی افراد و گروه هایی است که خود را جهادی می دانند و حتی در این کار از نکاح یا به عبارت بهتر زنا و انواع  گناهان احتراز نمی کنند.
سپتامبر 2013 وزیر کشور تونس اعلام کرد بسیاری از زنان تونسی به سوریه رفته و خود را دراختیار افراد مسلح قرارداده اند.
هدف از ویدیوئی منتشر شده اشاعه فحشا نیست بلکه بیان واقعیت های انکار ناپذیری است که  برخی ها منکر آن هستند و بیانگر میزان زشتی و وقاحت اقدامی است که گروه های جنایتکار و قاتل تحت لوای دین در سوریه مرتکب می شوند و در آن دختران و زنان غافل را بدون رعایت ابتدایی ترین حقوق دینی و انسانی به اقدامات غیرانسانی وادار می کنند.
با توجه به چنین اقداماتی، آیا صادرکنندگان چنین بیانیه هایی به اصطلاح «فتوی» باز هم خود را « پیشگام مسلمانان» تصور می کنند، در حالی که سرکرده های کفر، گمراهی و خسارت به مسلمانان هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها