کتک کاری در پارلمان ترکیه

کتک کاری در پارلمان ترکیه
جمعه 4 بهمن 1392 - 15:04

العالم - درگیری و کتک کاری بین نمایندگان پارلمان ترکیه یکی از نمایندگان را به علت جراحت های وارد شده راهی بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روز پنجشنبه، پارلمان ترکیه بار دیگر شاهد درگیری و کتک کاری نمایندگان با یکدیگر بود که در نتیجه آن یکی از نمایندگان راهی بیمارستان شد. از ابتدای ماه ژانویه این دومین بار است که نمایندگان ترکیه با یکدیگر درگیر می شوند.
نمایندگان در جریان بحث درباره پرونده های اخیر فساد مالی و لایحه اصلاح قوه قضاییه با یکدیگر درگیر شدند.
دولت رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، بر  تصویب این لایحه پافشاری می کند، اما حزب جمهوریت خلق به عنوان بزرگ ترین حزب مخالف با آن مخالفت می کند.
در درگیری میان نمایندگان پارلمان ترکیه، "بولنت تزجان" معاون رییس حزب مخالف جمهوریت خلق  به علت ضربه مشت اوکتای سرال، نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه دچار جراحت شد.
نمایندگان مخالف، لایحه اصلاح قوه قضاییه را تضعیف این قوه می دانند و دولت رجب طیب اردوغان را متهم می کنند که قصد دارد مانع از تحقیقات درباره پرونده های اخیر فساد مالی  و رشوه برخی مقام ها شود.
دولت ترکیه در هفته های اخیر صدها تن ازمقام های قضایی و مسوولان پلیس را در ارتباط با تحقیقات درباره فساد مالی اخراج یا جابجا و آنها را متهم کرده است که  با انگیزه بدنام کردن دولت دست به این تحقیقات پنهانی زده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها