فیلم: نجات عجیب کودک برزیلی از مرگ حتمی

جمعه 4 بهمن 1392 - 22:32

نجات عجیب یک کودک برزیلی از تصادفی وحشتناک به موضوعی بحث برانگیز در داخل و خارج از این کشور تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کودک پنج ساله به نام " خوائو پدرو ناسیمنتو " و مادربزرگ 56 ساله اش به نام " ویلما " حدود سه روز قبل در یکی از خیابان های شهر آناپولیس استان گویاس در مرکز برزیل راه می رفتند که ناگهان یک خودرو با سرعت زیاد به آنها نزدیک می شود و به یک خودروی متوقف کنار پیاده رو برخورد می کند. نوه و مادربزرگ به پیاده رو می دوند ولی خودرو پشت سر آنها می آید و با یک زن برخورد می کند سپس مادربزرگ خوائو را زیر می گیرد و او را به وسط خیابان می اندازد و لاستیک جلوی خودرو نیز از روی کتف ، سر و سینه خوائو رد می شود ولی این کودک فقط چند خراش ساده برمی دارد سپس بلند می شود و به کمک مادربزرگش می شتابد  .  
پزشکان معالج پس از شنیدن جزئیات تصادف از زنده ماندن خوائو بسیار تعجب می کنند و تعجب آنها زمانی بیشتر می شود که می بینند این کودک فقط دو خراش کوچک در چهره اش دارد و هیچ آسیب دیگری ندیده است و به همین دلیل اندکی بعد او را مرخص می کنند اما مادربزرگ خوائو در بیمارستان بستری می شود.
روزنامه " او گلوبو " برزیل تصویر خوائو را در حالی که یک خراش ساده نزدیک گوشش و یک خراش دیگر در چانه اش دیده می شود ، چاپ کرده و نجات یافتن وی را معجزه دانسته است. البته برخی رسانه ها نیز نجات خوائو را به فال نیک گرفته اند و معتقدند که این امر بیانگر دست یابی برزیل به جام جهانی مسابقات فوتبال سال 2014 است. !   

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها