حمله بی‌سابقه وزیر خارجه بحرین به مفتی قطر

حمله بی‌سابقه وزیر خارجه بحرین به مفتی قطر
شنبه 5 بهمن 1392 - 14:11

وزیر خارجه بحرین، در اظهاراتی بی‌سابقه ضد "یوسف قرضاوی" مفتی قطری مصری به سبب انتقاد از امارات، از وی خواست مودب باشد !

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد بن احمد آل خلیفه" در واکنش به انتقاد "یوسف قرضاوی" از امارات و تاکید بر مبارزه این کشور با "حکومت اسلامی"، در صفحه توییتر خود تأکید کرد: قرضاوی با توهین به امارات در واقع به قطر توهین کرده است .. در حالی که او مصداق این ضرب المثل است که "چون در جمعی غریبه بودی، جانب ادب نگه دار".

وی سپس هشتگی تحت عنوان " # قرضاوی_توهین به امارات " ایجاد کرد.

در این میان امارات، برخورد قاطعانه دولت قطر با قرضاوی را خواستار شد.
قرضاوی در خطبه نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، امارات را کشوری ضد حاکمیت اسلامی دانست.

"انور محمد قرقاش" وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، در صفحه تویتر خود اظهارات قرضاوی را محکوم کرد و نوشت: شرم آور است که به قرضاوی اجازه بدهیم به توهین و ناسزاگویی به دولت امارات ادامه دهد و روابط ملت های عرب منطقه (خلیج فارس) را تیره کند.

"ضاحی خلفان" معاون رئیس پلیس دبی نیز قرضاوی را آماج هجمه های خود قرار داد و او را "شیخ فتنه" خواند و در پستی بر روی صفحه تویتر خطاب به قرضاوی نوشت: "ای شیخ فتنه، بار نخست برخی گفتند تو به اشتباه، علیه امارات سخن گفتی اما این بار، عمدا به امارات توهین کردی و من به عنوان یک شهروند اماراتی منتظر خواهم تا رئیس امارات چه واکنشی نشان می دهد."

وی با این پست، به صورت ضمنی اشاره کرده است که در صورت دستور خلیفه بن زاید رئیس امارات، به اهانت های قرضاوی واکنش نشان خواهد داد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها