ورود شبکه معروف لبنانی به پایگاه هوایی صهیونیستها

ورود شبکه معروف لبنانی به پایگاه هوایی صهیونیستها
شنبه 5 بهمن 1392 - 15:09

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، یک شبکه تلویزیونی لبنانی وابسته به جریان المستقبل و عربستان را به داخل یکی از پایگاه‌های هوایی خود راه داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه ماهواره ای "ال بی سی" با ورود به یکی از پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی با یکی از فرماندهان این رژیم مصاحبه کرد.
روسیا الیوم با انتشار این خبر تأکید کرد که برخی طرفها، این اقدام شبکه ال بی سی را پیام تهدیدی آشکار به حزب الله لبنان توصیف کرد.
شبکه ال بی سی متعلق به "سعد حریری" رئیس جریان المستقبل است که از سوی عربستان سعودی نیز حمایت می‌شود.
این شبکه در یکی از پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی با "رامات گان" فرمانده آن پایگاه، و همچنین "اویخای ادرعی" رئیس اداره اطلاع رسانی عربی ارتش این رژیم مصاحبه کرد.
این اقدام مشکوک شبکه لبنانی وابسته به عربستان درحالی صورت می‌گیرد که این روزها جهان نظاره گر نشست مخالفان و دولت سوریه در سوییس است.
این فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این مصاحبه در پیام تهدیدآمیزی به دمشق، در خصوص "انتقال سلاح‌های راهبردی برای حزب الله" هشدار داد.
وی مدعی شد که حزب الله در حال دستیابی به "سلاح های پیشرفته تر در مقایسه با سلاح‌های کشورهای همسایه است و باید برای این سناریو آماده شویم".
"اویخای ادرعی" هم در مصاحبه با ال بی سی مدعی شد: "حزب الله 200 روستا در جنوب لبنان را به انبارهای اسلحه تبدیل کرد و از آن برای تهدید اسرائیل استفاده می کند. رسانه‌های اسرائیل این موضوع را عاملی برای جنگ آینده در منطقه می‌دانند."

این ادعا درحالی مطرح می شود که پس از جنگ 33 روزه نیروهای یونیفل سازمان ملل متحد همواره در مناطق مرزی و جنوب لبنان مستقر بوده اند. در مقابل رژیم صهیونیستی علاوه بر اجرای مانورهای نظامی نزدیک مناطق مرزی لبنان، شمار قابل توجهی از نظامیان خود را نزدیک مناطق مرزی مستقر کرده و حریم هوایی این کشور را بارها به وسیله جنگنده ها و پهپادهای خود نقض کرده است.

شبکه "ال بی سی" در دوران جنگ 33 روزه به جای دفاع از مقاومت لبنان در کنار مقامات رژیم عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی حمایت می کرد. عربستان سعودی نیز مقاومت مردم لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی را ماجراجویی حزب الله توصیف کرده و مفتی های سعودی نیز تأکید کرده بودند که به هیچ عنوان برای رزمندگان مقاومت دعا نشود.

 

پربیننده ترین خبرها