پیشروی های ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته

پیشروی های ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته
يکشنبه 6 بهمن 1392 - 19:16

العالم - ارتش سوریه در مجموعه عملیات های مختلف در حلب و حمص در 24 ساعت گذشته به موفقیت های چشمگیری در مقابل گروه های مسلح دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یگان هایی از ارتش سوریه امروز در عملیات علیه یکی از پایگاه های تروریست ها در منطقه الزاره در حومه حمص، 10 نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

یک منبع آگاه به خبرنگار خبرگزاری سانای سوریه گفت: در حوش حجو در منطقه السعن شماری از تروریست ها که در حال تیراندازی به سوی روستای کفرعبد بودند، در عملیات ارتش سوریه کشته و زخمی شدند.

همچنین چند نفر از تروریست ها در حال آماده سازی بمب در مسیر بیمارستان ملی در تلدو به دلیل انفجار بمب به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین توانست خودرویی حامل سلاح و مهمات را در حومه حمص و خودرویی دیگر را روستای حمیدیه در منطقه المشرفه  توقیف کند. از این دو خودرو سلاح های خودکار، مهمات و تیربارسنگین کشف شده است.

در حومه لاذقیه نیز ارتش سوریه چندین خوردوی مجهز به تیربارهای سنگین، دستگاههای شنود و موشک انداز را منهدم کردند.

در ادامه مجموعه عملیات ارتش سوریه در منطقه الربیعه در حومه لاذقیه 19 تروریست عضو "جبهه النصره" شامل 2 عراقی، یک اماراتی و یک لبنانی به هلاکت رسیدند.

حلب و حومه آن در 24 ساعت گذشته صحنه چندین عملیات ارتش سوریه بود که در جریان آن ده ها نفر از تروریست ها کشته و مجروح شدند و پایگاه ها و خودروهای آنها نیز منهدم شدند.

ارتش در حمله به پایگاه های تروریست ها در اطراف زندان مرکزی حلب و تل مصیبین در شمال حریتان در حومه شمالی حلب و روستاهای کویرس، الجدیده، عربید، دیر حافر در حومه شرقی حلب، دهها تن از تروریست ها را به هلاکت رساند و تجهیزات و پایگاه های آنها را نابود کرد.

یک منبع مطلع به سانا گفت: پایگاه تروریست ها تخریب و سلاح ها و مهمات آنها در کرم الجزماتی، الفردوس، الشعار، قاضی عسکر، کرم حومد، مساکن هنانو و معصرانیه مصادره شد.

این منبع افزود: یگان هایی از ارتش سوریه، با هدف قرار دادن تجمع تروریست ها در منطقه الصاخور و میدان الحاوز در باب النیرب، 4 دستگاه خودروی حامل سلاح و مهمات را در محور کاستیلو - سفینه الصحرا در شهر حلب از بین بردند. ارتش سوریه همچنین پس از کشتن تعداد زیادی از تروریست ها و خنثی کردن بمب هایی که گروه های تروریستی در منطقه کار گذاشته بودند، کنترل کامل منطقه کرم القصر و ساختمان میراندای و کارخانه های روغن واقع در شمال فرودگاه النیرب را به دست گرفتند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها