انقلابیون 14 فوریه، مذاکره با آل خلیفه را تکذیب کردند

انقلابیون 14 فوریه، مذاکره با آل خلیفه را تکذیب کردند
يکشنبه 6 بهمن 1392 - 20:52

العالم - سخنگوی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه بحرین ضمن رد هرگونه مذاکره با آل خلیفه ، بر تداوم انقلاب تا سرنگونی رژیم تاکید کرد.

"ابوالقاسم الشایب" عصر یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با تکذیب خبر هرگونه مذاکره با دولت کنونی بحرین، افزود: راس رژیم آل خلیفه مسئول تخلفاتی است که در بحرین روی می دهد؛ پس چگونه می توانیم با کسانی که دستانشان به خون مردم آلوده است، بنشینیم و مذاکره کنیم.

سخنگوی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه با اشاره به اینکه "سرنگون کردن رژیم خواسته واقعی ما است" ادامه داد: با اراده انقلابیون که هر روز شهید و مجروح داده اند، خواسته ما به سادگی و آسانی محقق خواهد شد، اما تبدیل رژیمی دیکتاتوری به نظام قانونی آنهم در یک شب، هرگز در تاریخ اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: هیچ مذاکره ای با خاندان حاکم که دستانش به خون مردم بی گناه بحرین آغشته است به سرانجام نمی رسد، از این رو وقتی رژیم اقدامات خود مثل بازداشت، شکنجه و زندانی کردن مخالفان را ادامه می دهد، نمی توانیم با آنها مذاکره کنیم.

الشایب هدف از فعالیت های رسانه ای مخالفان بحرینی در خارج از کشور را افشای بی قانونی رژیم آل خلیفه دانست و گفت: این فعالیت ها تا سرنگونی کامل رژیم ادامه خواهد داشت و مردم دنیا باید بدانند که ما تحت حکومت ستمکاری زندگی می کنیم و خود را نجات خواهیم داد.

وی افزود: ما ایمان داریم این رژیم سرکوبگر، تنها زمانی سقوط می کند که قدرت های جهانی مطمئن شوند، صلاحیت رهبری ملت بحرین را ندارد و بهترین راه حل از بین رفتن آن است تا مردم خود دولتشان را انتخاب کرده و قانون اساسی مطلوب را وضع کنند.

سخنگوی ائتلاف 14 فوریه افزود: جامعه بین الملل نیز کم کم به این باور رسیده است که این رژیم صلاحیت ندارد.

26-14:08 

پربیننده ترین خبرها