حمله نیروهای آل خلیفه به عزاداران بحرینی در منامه

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 09:22

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با حمله به شرکت کنندگان در مراسم تشییع یک شهید در منامه شماری از آن ها را مجروح کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شمار زیادی از مردم بحرین عصر دیروز پیکر شهید فاضل عباس مسلم را در منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت بحرین تشییع کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی خواستار قصاص قاتلان و جنایتکاران و ناقضان حقوق بشر شدند.

تشییع کنندگان خشمگین در این مراسم پرچم های بحرین و عکس هایی از این شهید را در دست داشتند. فاضل عباس به ضرب گلوله نیروهای رژیم بحرین به شهادت رسیده است. دستگاههای امنیتی بحرین 18 روز پیش او را ربوده بودند.  خانواده او از محل و حال او اطلاعی نداشتند تا اینکه جسد او روز گذشته تحویل خانواده اش داده شد.

در مراسم تشییع این شهید شمار زیادی از شهروندان از جمله زنان و مردان و رهبران مخالفان و فعالان حقوق بشر و خانواده های شهدا و همچنین آیت الله عیسی قاسم حضور داشتند و خواستار توقف بی توجهی به جان شهروندان شدند و بر قصاص قاتلان شهروندان تاکید کردند.

نیروهای امنیتی رژیم بحرین به طور گسترده در این منطقه مستقر شده بودند به مجازات گروهی و سرکوب شرکت کنندگان در این مراسم پرداختند، و به شدت از گازهای سمی و اشک آور استفاده کردند.

نیروهای امنیتی همچنین تشییع کنندگان را تحت تعقیب قرار دادند و با یورش به شهرک های این منطقه، به خانه های مردم گازهای سمی شلیک کردند.  

پربیننده ترین خبرها