اشتباه گروه تروریستی در تاریخ ترور مسئول مصری !

اشتباه گروه تروریستی در تاریخ ترور مسئول مصری !
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 12:39

گروه تروریستی موسوم به "انصار بیت المقدس" در اشتباهی فاحش با انتشار بیانیه ای به تاریخ یک ماه پیش، مسئولیت ترور دیروز "محمد السعید" مدیر دفتر فنی وزیر کشور مصر را برعهده گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دو فرد مسلح سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت دیروز محمد السعید مدیر دفتر فنی وزیر کشور مصر را مقابل خانه اش در خیابان الهرم در منطقه الطالیبه شهر قاهره به قتل رسانده و موفق به فرار شدند.

گروه انصار بیت المقدس با انتشار بیانیه ای مسئولیت ترور محمد السعید را برعهده گرفت اما در اشتباهی فاحش، در بیانیه خود به جای درج تاریخ ترور السعید یعنی روز سه شنبه مصادف با 28 ماه جاری میلادی، تاریخ یک ماه پیش یعنی 28 ماه دسامبر سال 2013 میلادی را درج کرد.

این گروه تروریستی در این بیانیه عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مستعفی، سرلشکر محمد ابراهیم وزیر کشور و معاونان او را نیز تهدید به مرگ کرد.

"حازم الببلاوی" نخست وزیر مصر حمله به محمد السعید را محکوم کرد و گفت: این حادثه بزدلانه، ما را برای پاکسازی مصر از لوث وجود تروریستها بیش از پیش مصمم و انگیزه نیروهای پلیس را برای ایفای نقش شجاعانه خود در حفاظت از میهن و حمایت از مردم دو چندان می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها