بهانه صهیونیستها برای هدف قرار دادن شهروندان لبنانی

بهانه صهیونیستها برای هدف قرار دادن شهروندان لبنانی
پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 - 13:22

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با متهم کردن حزب الله لبنان به ساخت هزاران پایگاه، تهدید کرد که در جنگ بعدی مناطق مسکونی لبنان را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، «عمیر ایشل» در سخنانی در مرکز مطالعات راهبردی هوایی و فضایی فیشر نزدیک تل آویو، گفت که رژیم صهیونیستی باید با قدرت با هزاران پایگاه حزب الله که امنیت این رژیم را تهدید می کند برخورد کند.
به گفته او این پایگاه‌ها عمدتا در بیروت، دره بقاع و مناطق جنوبی لبنان بنا شده‌اند.
ایشل مدعی شد حزب‌الله از خانه‌های شهروندان به عنوان انبار موشک و تسلیحات نظامی استفاده می‌کند.
وی تهدید کرد: این پایگاه‌ها در هر حمله آتی هدف قرار می‌گیرد کسانی که در این پایگاه‌ها بمانند آسیب خواهند دید و جانشان به خطر می‌افتد و کسانی که از آن بیرون روند نجات می‌یابند.
این نظامی صهیونیست در ادامه تهدیداتش گفت: "توانمندی اسرائیل ده ها برابر بیشتر از توانمندی حزب الله است. توان ارتش اکنون بسیار بیشتر از توان آن در سال 2006 است. توانمندی و دقت ارتش اکنون 15 برابر توانمندی و دقت سال  2006 است."
به نظر می‌رسد این تهدیدها بخشی از تلاش‌های مقامات صهیونیستی برای آماده کردن افکار عمومی جهان در مورد این موضوع است که هر گونه جنگ جدید با حزب‌الله در لبنان شمار زیادی تلفات غیرنظامی در بر خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز به لبنان در سال 2006 که با حمایت غرب و به ویژه آمریکا صورت گرفت، مناطق مسکونی بسیاری را در جنوب لبنان هدف قرار داد. در این جنگ نابرابر، نیروهای مقاومت توانستند ضربه های سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده و ارتش این رژیم را شکست دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها