گزارش العالم از نبرد ارتش با تروریستها در ریف حمص+فیلم

پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 - 19:38

حمص(العالم) – ارتش سوریه با محاصره گروههای مسلح در قلعه الحصن در ریف حمص، عمیلات نظامی گسترده علیه گروههای مزبور را در روستاهای الزاره، الحصرجیه، الشویهده و مزارع اطراف آن آغاز کرد و مناطقی را به تصرف درآورد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه، الزاره در مجاورت شهر تلکلخ نزدیک جاده بین المللی حمص – طرطوس است که عناصر مسلح بر آن سیطره یافته و رهگذران را هدف قرار می دهند.

گروه های مسلح و تروریستی همچنین نیروگاه حرارتی الزاره را هدف قرار داده و انبارهای سوخت آن را به آتش کشیدند.

ارتش سوریه همراه با نیروهای دفاع ملی به منظور فراهم کردن زمینه ورود نیروهای پیاده به روستا برای مقابله با گروه های مسلح، از توپخانه استفاده کرد. 

یک منبع نظامی به العالم گفت: ارتش در برابر تمام گروه های تروریست در سوریه ایستاده است و ما هم اکنون بر مزارع شرق باروحا، ورودی اصلی روستای الزاره و ورودی آن از سمت منطقه نعرا سیطره کامل یافته ایم.

درگیری اکنون در روستای الزاره از سمت البرج و انبارهای سوخت ادامه دارد و ارتش سوریه توانست جبل الحکیه و باغهای اطراف روستای الزاره  را تصرف کند و اکنون به سوی روستای الحصرجیه در حال پیشروی است.

در این درگیری همچنین ارتش سوریه شمار زیادی از عناصر مسلح را در روستای الزاره که از ملیتهای گوناگون هستند، به هلاکت رساند.

MKH-30-10:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها