کمک به اهالی یرموک با وجود حمله تروریستها+ فیلم

جمعه 11 بهمن 1392 - 12:04

گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه اعلام کرد که دولت سوریه و گروه های مقاومت فلسطین با وجود حملات تروریست ها موفق شد یک محموله از کمک های بشردوستانه دارویی و غذایی را وارد اردوگاه فلسطینی یرموک در حومه دمشق کند.

گزارشگر شبکه خبری العالم افزود: اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب حومه دمشق پایتخت سوریه واقع است و گروه های تروریستی این اردوگاه را برای جلوگیری از ورود کاروان های حامل مواد غذایی و دارو محاصره کرده اند.

دولت سوریه و گروه های مقاومت فلسطین به تازگی توانستند با وجود حملات تروریستها، کاروانی از کمک ها را به اردوگاه یرموک بفرستند. اعضای گروه تکفیری "جبهه النصره" با تیراندازی به سوی کاروان حامل کمک های بشردوستانه به اردوگاه یرموک، 7 نفر را زخمی کردند.

انور رجا مسئول اطلاع رسانی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین شاخه فرماندهی کل در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: دولت سوریه با وجود خطرات فراوان همه امکاناتش را در اختیار ما گذاشته است.

رجا افزود: جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین شاخه فرماندهی کل با وجود استقرار تک تیراندازهای جبهه النصره در بام منازل، کمک های بشردوستانه را وارد اردوگاه یرموک می کند.

وی گفت: کمک رسانی به اردوگاه یرموک با وجود خطرات و مشکلات همچنان ادامه دارد.

گزارشگر العالم اعلام کرد: غذا و دارو از جمله واکسن فلج اطفال جزو موادی است که به اردوگاه یرموک منتقل می شود.

شیخ محمد العمری عضو کمیته آشتی ملی فلسطین هم در مصاحبه با شبکه العالم گفت: با همکاری دولت سوریه، همه مشکلات سابق که مانع انتقال کمک ها به اردوگاه یرموک بود، برطرف شد.

جمال حماد رئیس جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که تاکنون دو بار کمک های لازم به اردوگاه یرموک منتقل شده است.

اولین کمک ها چند روز پیش به اردوگاه یرموک منتقل شد و گفته می شود که بیش از 85 نفر در این اردوگاه از نیمه سال 2013 تاکنون به علت بیماری و گرسنگی جان خود را از دست داده اند.

MKH-30-08:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها