ویدیو؛ درآمد 10 هزار دلاری با غذاخوردن مقابل دوربین!

جمعه 11 بهمن 1392 - 20:44

یک زن کره‌ای زیرک، با خوردن غذا مقابل "وب‌کم" و نمایش این لحظات به هزاران نفر، ماهانه حدود ده هزار دلار درآمد کسب می کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "پارک سئو- یئون" زن 33 ساله اهل کره جنوبی، برای کسب درآمد به روش زیرکانه و عجیبی روی آورده و از راه "غذا خوردن در مقابل دوربین" هزاران دلار درآمد دارد.

او هر شب راس ساعت 20 مقابل یک وب‌ کم می‌نشیند و سه ساعت‌ غذا خوردن خود را به طور آنلاین برای علاقه‌ مندان سایت خود نمایش می‌دهد و از این راه ماهانه بیش از 9000 دلار به دست می آورد. وی در برخی از این جلسات سه ساعته تا 1000 دلار درآمد داشته است.

پارک می‌گوید: علاقه‌ مندان به دیدن نمایش غذا خوردن من به دلایل مختلفی این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند. به طور مثال برخی از آنان رژیم‌ غذایی دارند یا برخی نیز به دلیل بیماری در بیمارستان بستری‌ اند و در نتیجه به موادغذایی محدودی دسترسی دارند؛ این شرایط به آنها انگیزه می‌دهد که چندین ساعت غذا خوردن مرا تماشا کنند.

به گفته پارک، حدود 60 درصد علاقه‌ مندان به فیلم‌های او را زنان تشکیل می‌دهند.

پارک همچنین می‌گوید: یکی از بهترین اظهارنظرهای دریافتی‌ام از طرف بیننده‌ای بود که با تماشای من در حال خوردن غذا، ظاهرا موفق شده بر اختلال بی‌اشتهاییِ عصبی خود غلبه کند.

سخنگوی شبکه تلویزیونی موسوم به Afreeca TV که برخی فیلم‌های پارک را پخش کرده معتقد است، عواملی همچون تنهایی و همچنین فرهنگ جدی رژیم‌ گرفتن برای حفظ سلامتی در این کشور از دلایل علاقه‌ مندی کره‌ای‌ها برای تماشای فیلم غذا خوردن این زن جوان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها