انتقاد هنیه از حملات رسانه‌ای کشورهای هم‌زبان !

انتقاد هنیه از حملات رسانه‌ای کشورهای هم‌زبان !
شنبه 12 بهمن 1392 - 12:35

نخست وزیر دولت فلسطین در نوار غزه گفت: غزه در معرض حمله شدید رسانه‌ای، نظامی و محاصره سنگینی است که هدف آن خم کردن قامت ملت فلسطین و جنبش مقاومت است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "اسماعیل هنیه" در خطبه های نماز جمعه در مسجد "صلاح شحاده" در بیت لاهیا واقع (شمال غزه) خاطرنشان کرد: حملات رسانه ای ظالمانه ای که منبع آن برخی رسانه های عربی هستند مقاومت فلسطین و غزه و قضیه فلسطین و نمادهای مقاومت و شهدا و اسرای قهرمان را نشانه رفته اند.
وی این حمله رسانه ای را سخت تر و دردناک تر از حمله نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کرد چرا که از سوی کشورهای برادر و هم زبان صورت می گیرد.
هنیه افزود: ما به این حملات و اقدامات تحریک انگیز از سوی همسایه ای که به آن به عنوان عمق استراتژیک فلسطین نگاه می کنیم، عادت نداریم.
وی خاطرنشان کرد حمله نظامی و رسانه ای رژیم صهیونیستی در کنار محاصره اقتصادی و سیاسی زمانی دردناک تر شد که تونل های میان مصر و نوار غزه بسته شدند. تونل هایی که حکم شریان حیاتی فلسطینی ها و منبع غذا و دارو و نیازهای اساسی مردم ما را داشت.
رسانه های مصری تقریبا هرروز با انتشار اخباری، فلسطینی های ساکن غزه و اعضای وابسته به جنبش حماس و گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی آن را به اقدامات تروریستی و خصومت آمیز در داخل خاک مصر متهم می کنند و این درحالی است که حماس ضمن رد همه این اتهامات تاکید دارد که در امور داخلی مصر مطلقا دخالت نمی کند.
هنیه با تأکید دوباره بر مخالفت دولت فلسطین در غزه و جنبش حماس با مذاکرات با صهیونیست ها و همکاری و عادی سازی روابط با این رژیم، گفت: اجازه نمی دهیم قضیه فلسطین به حاشیه برود و پایه های مقاومت ملت فلسطین سست شود و حقوق مردم از بین برود.

پربیننده ترین خبرها