بقای 80درصد شهرکهای صهیونیستی؛

کلاه آمریکا بر سر تشکیلات خودگردان در طرح سازش

کلاه آمریکا بر سر تشکیلات خودگردان در طرح سازش
شنبه 12 بهمن 1392 - 14:44

"مارتین ایندک" فرستاده امریکا در خاورمیانه اذعان کرد که طرح آمریکا به رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان، به حدود 80 درصد از شهرک نشینان یهودی اجاره خواهد داد تا در شهرک های خود و با حاکمیت تل آویو باقی بمانند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، وی شب گذشته در نشستی با شماری از روسای گروه های یهودی مقیم آمریکا گفت: براساس این طرح دو طرف می توانند با فشارهای داخلی مقابله کنند و این توافق دربرگیرنده مسائلی است که مسئولان دو طرف توانایی بیان آن را ندارند.
روزنامه صهیونیستی هاارتص در اینباره نوشت: نماینده آمریکا از طرحی که واشنگتن طی هفته های آتی بیان خواهد کرد ّبه تفصیل سخن گفته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "ایندک" نوشت: سران دو طرف از مضمون این توافقنامه غافلگیر نمی‌شوند زیرا این توافقنامه بر اساس مشورتهای بسیاری که با آنها انجام شده، متبلور شده است؛ و نتانیاهو و عباس مجبورند که با آن به عنوان اساس مذاکرات موافقت کنند. البته می توانند اعتراض خود را به برخی بندهای این توافقنامه اعلام کنند.
هاآرتص خاطرنشان کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان با باقی ماندن صهیونیستها در شهرکها به عنوان افراد مقیم کشور فلسطین مخالفتی ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها