حمله بی‌سابقه مسئول اماراتی به شبکه الجزیره

حمله بی‌سابقه مسئول اماراتی به شبکه الجزیره
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:01

معاون رییس پلیس دبی، شبکه ماهواره ای الجزیره را "جزیره شرارت" و بزرگ‌ترین خطر برای امنیت ملی کشورهای حوزه خلیج فارس توصیف کرد و از قطری ها خواست این شبکه را تعطیل کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ضاحی خلفان تمیم"، تاکنون همواره به اخوان المسلمین مصر، سازمان بین المللی اخوان المسلمین و هواداران آنها حمله می کرد، بدون این که به صراحت از طرفی نام ببرد، اما این بار عادت خود را تغییر داده و در صفحه خود در توییتر ضمن حمله شدید به شبکه الجزیره، این شبکه را فاقد عقل گرایی دانست و تاکید کرد که این شبکه بزرگ ترین خطر برای امنیت ملی کشورهای حوزه خلیج فارس است.

وی خاطرنشان کرده است که شبکه الجزیره یک هدف دارد و آن ویرانگری است و اگر هدف این شبکه آزادی و دموکراسی است، باید به یک قدمی دیوارهایش نظر کند.

خلفان ضمن درخواست تعطیل کردن شبکه الجزیره گفت: برادران ما در قطر باید این شبکه را تعطیل کنند، زیرا در اول و آخر به زیان خود این کشور است و دروازه خشونت را به روی نظام های حاکم منطقه خلیج فارس از جمله قطر باز می کند، پس "جزیرۀ شرارت" را پیش از آن که دامنه اش منطقه خلیج فارس را بگیرد، ببندید. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها