رسوایی نیروهای امنیتی اردن در بحرین

رسوایی نیروهای امنیتی اردن در بحرین
يکشنبه 13 بهمن 1392 - 09:15

منابع بحرینی از رسوایی آل‌خلیفه در استفاده از نیروهای امنیتی اردنی برای سرکوب مردم خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در آستانه سومین سالگرد انقلاب مردم بحرین گزارشها حاکی است که رژیم آل خلیفه برای سرکوب مردم نیروهای امنیتی اردنی را به کار می‌گیرد.
شبکه "اللؤلؤه" به نقل از شاهدان عینی و منابع آگاه گزارش داد، رژیم بحرین توافقنامه‌ای امنیتی را با اردن امضا کرده تا برای سرکوب مردم هزار نیروی امنیتی اردنی را به کار بگیرد.
بر اساس این گزارش، در آستانه سومین سالگرد انقلاب بحرین، با توجه به اینکه حضور نیروهای سپر جزیره نتوانسته موجب اطمینان خاطر رژیم آل‌خلیفه شود، این رژیم اکنون به دنبال استفاده از نیروهای امنیتی اردنی است.
"محمد المسقطی" رئیس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین گفت که در فرودگاه بحرین شاهد ورود نیروهای امنیتی اردنی بوده است و این نیروها در آنجا از سوی افرادی با لباس غیرنظامی مورد استقبال قرار گرفتند.
المسقطی از این موضوع به عنوان یکی دیگر از رسوایی های رژیم آل خلیفه نام برد.
سایت "مرأه البحرین" هم در گزارشی فاش کرد که حدود یک ماه قبل گروهی از نیروهای امنیتی اردن وارد بحرین شده اند. این سایت تعداد نیروهای اردنی را حدود هزار نفر اعلام کرد و نوشت که اعزام این نیروها در چارچوب توافق امنیتی اردن و بحرین صورت گرفته و دومین گروه از نیروهای آموزش دیده اردنی قرار است این ماه به بحرین اعزام شوند.

پربیننده ترین خبرها