واکنش لیونی به تعریف های ترکی فیصل !

واکنش لیونی به تعریف های ترکی فیصل !
يکشنبه 13 بهمن 1392 - 12:13

"تزیپی لیونی" وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در واکنش به تعریف و تمجید های آشکار ترکی فیصل رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان از او در اجلاس امنیتی مونیخ گفت: کاش می‌توانستی در کنارم روی سن بنشینی.

 به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت صهونیستی "والا" با انتشار گزارشی نوشت: "در چند ماه اخیر گفت وگو های زیادی درباره تحکیم روابط بین اسرائیل و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بر مبنای ترس مشترک از برنامه اتمی ایران، صورت گرفته اما در بیشتر موارد این گفت وگوها دور از چشم رسانه ها بوده است".

اما بعد از ظهر روز جمعه گذشته ترکی فیصل رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان در اجلاس امنیتی مونیخ آلمان از صندلی خود بلند شد و آشکارا از سخنان لیونی درباره اختلافات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان، تعریف و تمجید کرد.

پایگاه صهیونیستی "والا" این رویداد را که در زمان بررسی روند سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان در مونیخ آلمان اتفاق افتاد، بی نظیر توصیف کرد.

 لیونی در اجلاس مونیخ مقابل صائب عریقات رئیس هیات مذاکره کننده تشکیلات خودگردان و مارتن اندیک نماینده آمریکا در روند سازش خاورمیانه، به بحث و مجادله درباره مساله اعتراف متقابل بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت و سپس ادعا کرد: پایان این درگیری فقط بر اساس ایده تشکیل دو کشور برای دو ملت خواهد بود.

وقتی سخنان لیونی در این خصوص پایان یافت، ترکی فیصل از صندلی خود بلند شد و مقابل حضار لب به تعریف و تمجید از وی گشود و لیونی نیز در پاسخ گفت: "کاش می‌توانستی در کنارم روی سن بنشینی."

 

پربیننده ترین خبرها