پیک صلح داعش منفجر شد !

پیک صلح داعش منفجر شد !
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 08:52

یکی از عناصر داعش که به عنوان پیک صلح به مقر یکی دیگر از گروه‌های تروریستی در سوریه رفته بود، کمربند انفجاری خود را بین آنان منفجر کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از اعضای گروه تروریستی "دولت اسلامی در عراق و شام" برای مذاکره و صلح با دیگر گروه‌های تروریستی در سوریه به مقر یکی از این گروه‌ها در زندان شهر "الراعی" در استان حلب رفته بود.
مرکز موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" تأکید کرد که این عضو داعش به منظور مذاکره و آتش بس با یکی از گروه‌های مسلح برای دومین بار به مقر آن گروه رفته بود، خودش را منفجر کرد. همزمان با این انفجار، یک خودروی بمبگذاری شده نیز خارج از مقر آن گروه مسلح منفجر شد.
در این دو انفجار 16 تن از عناصر مسلح از جمله 2 تن از سران آنان به هلاکت رسیده و حدود 20 تن نیز مجروح شدند. 
از سوی دیگر، درگیری‌ها شدید بین عناصر داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در اطراف چاه‌های نفت "شاعر" در حومه جنوب شرقی شهر "حماه" ادامه دارد.
درحالیکه گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه همگی از سوی برخی طرفهای خارجی مانند رژیم عربستان سعودی حمایت می‌شوند، این گروه‌ها برای دستیابی هرچه بیشتر به این حمایتها و سلطه بر مناطق بیشتر، با یکدیگر درگیر شده‌اند.
جمعه گذشته نیز عناصر گروهک موسوم به "جبهه اسلامی" فردی را که از سوی داعش برای میانجیگری و توقف درگیری‌ها میان طرفین و زمینه‌سازی خروج این گروهک از بخش‌هایی از حومه ادلب اعزام شده بود، به قتل رساندند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها