دهها فلسطینی در کرانه باختری زخمی شدند

دهها فلسطینی در کرانه باختری زخمی شدند
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 10:40

نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن دهها نفر از آنها را زخمی کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل واقع در کرانه باختری رود اردن درگیر شدند.

به گفته شاهدان، این نیروها به سمت ساکنان اردوگاه العروب گاز اشک آور شلیک کردند که در نتیجه آن، عده ای از شهروندان فلسطینی ها دچار حالت خفگی شدند. صهیونیستها همچنین به سمت جوانان فلسطینی گلوله های پلاستیکی شلیک کردند که جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ درصدد مقابله با آنان برآمدند.

شاهدان عینی گفتند که یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی نیز بر فراز آسمان اردوگاه العروب گلوله های منور شلیک کرد و ارتش این رژیم هم در پی وقوع این درگیریها، نیروهای خود در مجاورت این اردوگاه و سطح بام خانه های مشرف بر خیابان اصلی محل درگیری مستقر کرد.

در همین حال، در درگیری شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با شهروندان فلسطینی در منطقه قباطیه در شرق شهر جنین واقع در کرانه باختری رود اردن و شلیک گاز اشک آور بیش از 10 فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره گزارش داد: نظامیان صهیونیست یک شنبه شب منطقه قباطیه را محاصره و با جوانان فلسطینی درگیر شدند که آنها نیز به سمت نظامیان صهیونیست سنگ پرتاب کردند.

نظامیان اشغالگر به سمت دهها جوان فلسطینی که در این منطقه تجمع کردند، بمب های صوتی و گازهای اشک آور شلیک کردند که براثر آن بیش از 10 شهروند فلسطینی دچار حالت خفگی شدند. 

این درگیری ها شب گذشته و چند ساعت پس از یورش صهیونیستها به ساختمانی در مرکز شهر جنین و بازرسی آن و بیرون کردن ساکنان این ساختمان صورت گرفت.

به گفته شاهدان، نیروهای اشغالگر ورودی منطقه قباطیه را که به شهر جنین منتهی می شود، بستند و خودروهای عبوری را متوقف و بازرسی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها