انتقاد رئیس جمهور آمریکا از "بی انصافی" یک شبکه !

انتقاد رئیس جمهور آمریکا از
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 13:58

رئیس جمهور آمریکا، یکی از بزرگترین شبکه های ماهواره ای این کشور به نام فاکس نیوز را به سبب مطرح کردن انتقادهایی، "بی انصاف " خواند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "بیل اورایلی" مجری شبکه فاکس نیوز، در برنامه ای زنده، موجی از سئوالات انتقاد آمیز را علیه رئیس جمهور آمریکا که مهمان برنامه بود مطرح کرد، و درباره موضوعاتی حساس و تنش آفرین، مانند شکست دولت اوباما در اجرای برنامه جدید بهداشت عمومی و علت برکنار نکردن وزیر بهداشت به خاطر این مساله و همچنین فساد کمیته درآمدهای داخلی به دست آمده از مالیات و نیز مساله حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و علت کاستن دولت اوباما از اهمیت این مساله، سئوالاتی مطرح کرد.
اوباما در پاسخ به این سیل سئوالات گفت: فکر می کنم شبکه فاکس نیوز، تلاش می کند در خصوص مسائلی جریان سازی کند که باورها بر آن است که آن مسائل، حل و فصل شده است.
مجری برنامه از رئیس جمهور آمریکا پرسید آیا در این مصاحبه با شما غیرعادلانه برخورد کردم ؟
اوباما در پاسخ گفت: بله همین طور است.. اما من در هر صورت از تو خوشم می آید.
رئیس جمهور آمریکا افزود: مسائل مطرح شده با هدفی خاص و به صورت سازماندهی شده مطرح شد؛ اما مشکلی نیست .. هر کس بخواهد رئیس جمهور آمریکا شود باید بداند که آماج انتقادات قرار خواهد گرفت.
وی همچنین با تاکید بر این که اتخاذ سیاست محافظه کاری و مخالفت با دولت اوباما، سبب موفقیت شبکه فاکس نیوز شده است، گفت: شما باید در این خصوص بازنگری کنید زیرا اگر دوره ریاست جمهوری من تمام شود، شما چه خواهید کرد ؟

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها