گزارشی غم انگیز از شکنجه کودکان فلسطینی

گزارشی غم انگیز از شکنجه کودکان فلسطینی
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 11:34

کودکان و نوجوانان فلسطینی هنگام بازداشت و بازجویی بدست نظامیان رژیم صیهونیستی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و شکنجه می‌شوند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "هبه مصالحه" وکیل فلسطینی که اخیرا از زندان مجدو بازدید کرده است در کنفرانسی مطبوعاتی تأکید کرد، اسرای فلسطینی و به ویژه کودکان و نوجوانان در زندانهای رژیم صهیونیستی به دست نیروهای این رژیم مورد ضرب و شتم شدید، توهین، آزار واذیت های روانی و فیزیکی قرار می گیرند و این اسرا در شرایط بد و سرمای شدید نگهداری می شوند.

سایت "مرکز اطلاع رسانی فلسطین" نوشت، این وکیل فلسطینی تصاویری را از موارد شکنجه در زندان مجدو پخش کرد. یکی از موارد، اسیری به نام "سامر خالد عبدالکریم جبری" 16 ساله از ساکنان اردوگاه العین، نزدیک شهر نابلس است که سال گذشته به اسارت در آمد.

این اسیر فلسطینی می گوید: نظامیان رژیم صهیونیستی من را بازداشت و به شهرک آریل بردند و سپس به طرز وحشیانه ای زیر مشت گرفته و حتی به سر من ضربه وارد کردند که درنتیجه آن از ناحیه بینی دچار خونریزی شدم.

وی افزود که نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام بازجویی، چند ساعت دست و پای او را به صندلی بسته بودند.

"لیث ولید عوده" 16 ساله از ساکنان شهر قلقیلیا نیز گفت: نیروهای رژیم هنگام بازداشت مرا روی زمین انداخته و با مشت و لگد و قنداق تفنگ به شدت کتک زدند و پاهای خود را روی شکم من قرار دادند.
این اسیر فلسطینی افزود که در اردوگاه ارتش بازداشت بود و نظامیان رژیم او را تا پاسی از شب در سرمای شدید نگه داشتند و سپس برای بازجویی به شهرک آریل بردند.

پربیننده ترین خبرها