رشوه ده میلیونی داعش برای لغو حکم شرعی

رشوه ده میلیونی داعش برای لغو حکم شرعی
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 21:04

العالم - گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام "داعش" که دختر و پسری را در شهر "لرقه" سوریه به اتهام فحشا بازداشت کرده بود، در اقدامی فریبنده در صدد سنگسار آنها بود، اما با گرفتن رشوه از اجرای این حکم صرف‌نظر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم، افراد وابسته به گروهک تروریستی داعش، حکم سنگسار را در حق دختر و پسری که به اتهام فحشا دستگیر شده بودند، صادر و از اهالی شهر الرقه در شمال سوریه خواستند که برای اجرای این حکم در یکی از میدان های این شهر حاضر شوند.

وقتی مردم الرقه در زمان تعیین شده درمیدان مورد نظر جمع شدند، تروریست های داعش اعلام کردند که به علت ازدحام جمعیت، این حکم در منطقه موسوم به "الساعه" اجرا خواهد شد. بنابراین گروهی از مردم به آن مکان رفتند تا شاهد اجرای حکم سنگسار باشند، اما متوجه شدند که این حکم اجرا نخواهد شد وعلت آن را پرسیدند که تروریست های داعش گفتند، اجرای حکم به روز دیگری موکول شده است.

دو روز بعد، اهالی شهر که به موضوع حساس شده بودند، با پیگیری بسیار به این حقیقت پی بردند که مدعیان دروغین اسلام، توافق کرده اند که با دریافت رشوه ای به مبلغ 10 میلیون لیره سوری (حدود 200 میلیون تومان)، از اجرای این حکم صرف نظر کنند.

خاطرنشان می شود که تروریست های داعش که در سوریه به صراحت زیر چتر فتوای ننگین مبلغان تکفیری موسوم به "جهاد نکاح"، مرتکب فحشا می شوند، اینک برای فریب مردم، از تلاش برای اجرای حکم سنگنسار در حق دیگران سخن به میان می آورند و در عین حال با گرفتن رشوه رسوایی دیگری را در کارنامه مملو از جرم و جنایت خود ثبت می کنند.

گروه های ترویستی در حال جنگ با مردم و ارتش سوریه از جمله داعش و النصره با اجرای فتاوی بی پایه و اساس مبلغان سلفی - وهابی که به اسلام منتسب می کنند، در 35 ماه گذشته جنایت های فراوانی در حق مردم سوریه روا داشته اند که سربریدن، سنگسار، مثله کردن، اعدام های دست جمعی و.... قسمتی از این جنایت هاست، جنایاتی که سردمداران عرب و غرب، برنامه ریز و طراح آن هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها