کشف 40 جسد در مقر سرکرده کویتی داعش در ادلب

کشف 40 جسد در مقر سرکرده کویتی داعش در ادلب
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 22:45

تروریست‌های ارتش آزاد سوریه، در مقر "ابو عمر الکویتی" از سرکردگان داعش در شهر دیر حسان در ریف ادلب، یک گور جمعی کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مصطفی عبدالله سرکرده هنگ صقور الاسلام وابسته به ارتش آزاد، به سایت خبری "اخبارالان" گفت: در جریان ورود به مقر ابوعمر، بوی بسیار زننده ای استشمام کردیم که دریافتیم اجساد متعفن در نزدیکی این محل نگهداری می شده است.

وی با اشاره به اینکه 40 جسد در چاه و زباله دان کشف شده، افزود: اجساد را با زباله پوشانده بودند، اجساد با دست بسته  در مقابری دفن شده بودند که کسی نتواند آن را شناسایی کند.

گفتنی است، الکویتی از بیش از دو سال و نیم قبل در روستای مرزی اطمه فعالیت دینی داشت و خود را خطیب و به دور از نظامیگری معرفی می کرد، اما پس از مدتی وقتی مردم اجازه ندادند در مسجد روستا سخنرانی کند چهره تکفیری اش نمایان شد، لذا برای سخنرانی برگه ای از هیات شرعی داعش آورد و پس از آن به چند آدم ربایی متهم شد که کشف گور جمعی در روستا، صحت این اتهام را نشان داد.   

وی شماری از جنگجویان بیگانه را به سوریه آورده بود، از جمله ابوالبنات که پس از سر دادن تکبیر، اشخاص را سر می برید. وی همچنین به ربودن پولس الیازجی و یوحنا ابراهیم (اسقفهای مسیحی) در آوریل 2013 متهم است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها