عملیات ارتش در محل بارگاه حضرت سکینه(س)+فیلم

جمعه 18 بهمن 1392 - 11:57

ارتش سوریه با اجرای عملیات نظامی گسترده در اطراف بارگاه حضرت سکینه(س) در منطقه داریا، پاکسازی این محل از لوث گروههای تروریستی را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از دمشق، ارتش سوریه در عملیات نظامی خود برای پاکسازی بارگاه حضرت سکینه (س) در منطقه داریا در استان ریف دمشق از لوث تروریست ها، توانست این مقام را تحت کنترل خود در آورد. تروریست ها چند روز پیش با چندین موشک این بارگاه را هدف قرار دادند که براثر آن گنبد و ساختمان آن به شدت آسیب دیده بود.

خبرنگار العالم افزود: تروریست ها در سوریه از تخریب هیچ یک از میراث تمدنی، اجتماعی و دینی فروگذار نیستند و از این رو، این بار بارگاه حضرت سکینه (س) را با موشک هدف قرار دادند و در تلاشی ناکام برای نفوذ به این بارگاه، گنبد آن را تخریب کردند.

یک منبع نظامی سوری روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: منطقه ای که حرم حضرت سکینه (س) در آن قرار دارد، یک نقطه محوری در داریا است و عملیات نظامی در اطراف این حرم ادامه دارد.

تیم خبری شبکه العالم به همراه گروهی از ارتش سوریه وارد یکی از محله های درگیری در منطقه داریا شد. حجم ویرانی و تخریب بیانگر شدت درگیریها در این محل است. تروریست ها محل این حرم را مقر خود قرار داده بودند اما ارتش سوریه آنها را از این مکان عقب رانده و به تعقیب آنها درچندین محور ادامه دهد.

یک منبع نظامی سوری دیگر به خبرنگار العالم گفت: ما از روی مناطق مرتفع اقدام به رصد کردن رفت و آمد و اقدامات تروریست ها در داریا کرده ایم تا تمام راههای کمک رسانی به آنها را قطع کنیم.
MKH-07-06:39

پربیننده ترین خبرها