حمله نظامیان صهیونیست به روستایی در جنین

حمله نظامیان صهیونیست به روستایی در جنین
جمعه 18 بهمن 1392 - 18:59

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به روستای یعبد در جنوب شهر جنین در کرانه باختری، این روستا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده و به سوی اهالی بمب صوتی و گاز اشک آور و سمی شلیک کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی به دنبال درگیریهای شب گذشته مبارزان فلسطینی با گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در جاده روستای یعبد در کرانه باختری و شهرک صهیونیست نشین دوتان، حمله وحشیانه خود را به منازل و مردم این روستا از جمله زنان و کودکان آغاز کردند.
بر پایه این گزارش، نظامیان اشغالگر پس از یورش به این روستا آن را منطقه بسته نظامی اعلام کرده و همه ورودی های آن را مسدود کردند و بر دروازه جنوبی آن که به شهر طولکرم منتهی می شود، در آهنی جوش دادند، آن گاه به خانه های فلسطینی های این روستا حمله ور شدند.
منابع محلی از بروز درگیری های خشونت باری در این روستا خبر دادند و تاکید کردند که نظامیان اشغالگر، به استفاده از بمب صوتی و گاز سمی و اشک آور روی آوردند که باعث بروز حالت خفگی در شماری از شهروندان فلسطینی شد.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شماری از زخمی های این درگیری از جمله محمد عبدالحکیم (10 ساله) و برادر پنج ساله اش علاء، باسمه حسن حمارشه (50 ساله)، مصعب بسام ابوزید (22 ساله)، و خانم نجوی عدنان (29 ساله)  را به بیمارستان دولتی جنین منتقل کرده است.
همچنین منزل یکی از شهروندان فلسطینی به نام محمد فواد، به سبب اصابت یک بمب صوتی که نظامیان صهیونیست به داخل خانه اش شلیک کرده بودند، آسیب دید.
26

 

پربیننده ترین خبرها