اقدامات وحشیانه صهیونیستها در روستای فلسطینی + فیلم

جمعه 18 بهمن 1392 - 20:59

رام الله(العالم) – صدها نظامی صهیونیست با حمله به روستای عین حجله، تمام اهالی حتی زنان و کودکان را مورد ضرب و شتم قرار داده و شماری از آنان را بازداشت کردند.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه گزارش داد، جوانان فلسطینی و فعالان خارجی این روستا را بر ویرانه های آن که در جنگ شش روزه توسط صهیونیستها منهدم شد، برای جلوگیری از شهرک سازی صهیونیستها در این منطقه بنا کردند. 
فلسطینیان شب قبل از آن به منظور مقابله با ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در روستا تحصن کردند اما با طلوع خورشید، حمله به روستا آغاز شد. 
ارتش صهیونیستی به سوی تحصن کنندگان حتی کودکان و زنان آتش گشودند و صدها صهیونیست با باتوم مردم را وادار به ترک روستا و حرکت به سوی شهر اریحا در نزدیکی منطقه کردند تا اینکه بولدوزرهای صهیونیستی تمام آنچه فلسطینیان ساخته بودند را با خاک یکسان کردند.
مصطفی البرغوثی دبیرکل تشکیل اقدام ملی به خبرنگار العالم گفت: آنچه امروز رخ داد، حمله ای ددمنشانه بود، شمار زیادی نیروهای ارتش صهیونیستی مسلح به انواع سلاح و بمب صوتی به مردم حمله ور شده و شمار زیادی از فلسطینیان را مجروح کردند.
وی افزود: صهیونیست ها همه حتی کودکان و زنان را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار دادند و از هر گونه تصویربرداری از وقایع توسط خبرنگاران ممانعت کردند و یک خبرنگار را نیز از پشت بام منزلی پایین انداختند. 
محمد المالول عضو کمیته مرکزی فتح گفت: با توجه به روحیه بالای تحصن کنندگان فلسطینی، هرگز از تحصن دست بر نمی داریم، هدف ما مقابله با اشغالگران و نقض حقوق بشر توسط آنان است.
بنابر این گزارش، اگرچه بیمارستانهای فلسطینی پر از مجروح است اما مجروحان آماده عزیمت دوباره به الاغوار هستند، چون قتل، آوارگی، سرکوب و تروریسم نمی تواند مانعی بین فلسطییان و سرزمینشان که در آن ریشه  دارند، ایجاد کند.

پربیننده ترین خبرها