کتک خوردن کارگر بنگلادشی از یک سعودی + فیلم

شنبه 19 بهمن 1392 - 15:19

انتشار فیلم کوتاهی در اینترنت، بار دیگر از برخورد توهین آمیز سعودی‌ها با کارگران خارجی پرده برداشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این فیلم که در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب منتشر شده، یک سعودی در حال سئوال و جواب از یک کارگر بنگلادشی، او را کتک زده و به او توهین می کند.
از سئوالهای این سعودی کاملا مشخص است که وی بدون دلیل فقط به دنبال آن است تا بهانه‌ای را برای کتک زدن و توهین به این کارگر که به سختی به زبان عربی سخن می گوید، بیابد.
 در این فیلم کارگر بنگلادشی با حالت التماس به مرد سعودی می گوید به خاطر تامين روزي خانوده ام كار مي كنم.
اما مرد سعودی با پرخاشگری به او می گوید چرا به دولت عربستان توهين كردي و گفتي از امريكا مي ترسد؟ و کارگر بنگلادشی پاسخ می دهد که نه من توهين نكردم.
سپس مرد سعودی دستش را دراز مي كند تا كارگر بنگلادشی دستش را ببوسد و بعد به او می گوید که حالا بگو عربستان جاي خوبي است اي سگ! اسمت چيست؟ و آب دهان به صورت كارگر مي اندازد و از او می پرسد که عربستان كجاست؟ و سپس خود پاسخ می دهد که بهترين سرزمين دنيا... محل خير و بركت.
مرد سعودی به کارگر بنگلادشی می گوید تو چه هستي؟ و کارگر پاسخ می دهد که من مسلمانم و سپس مرد سعودی به او می گوید: توحيواني... بگو تو چه هستي؟ و کارگر نگون بخت پاسخ می دهد که "من حيوانم"
آنگاه مرد سعودی به او می گوید: سلام اي حيوان دست من را ببوس . و درحالي كه او را كتك مي زند می گوید: باز هم از عربستان چيزي خواهي گفت؟ عربستان از امريكا مي ترسد؟ همه دنيا از عربستان مي ترسد اي حيوان و سپس پايش را بالا مي آورد تا کارگر بنگلادشی بیچاره پایش را ببوسد.
در ابتدای این فیلم کوتاه تأکید شده که این فیلم در حافظه تلفن همراهی بوده که در یکی از خیابانهای جده یافته شده است.
سازمانهای مدافع حقوق بشر بارها در خصوص بدرفتاری با کارگران خارجی در عربستان و شکنجه آنان توسط کارفرمایان خود هشدار داده‌اند.

برای دریافت فیلم پس از کلیک کردن روی آیکن دانلود با کلید راست ماوس، گزینه save link as را انتخاب کنید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها