تروریستها چگونه از عربستان به سوریه اعزام می‌شوند

تروریستها چگونه از عربستان به سوریه اعزام می‌شوند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 11:00

بر اساس تازه ترین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده، رژیم سعودی با همکاری افسران صهیونیست‌ همچنان در حال آموزش و حمایت از تروریست‌ها و اعزام آنان به سوریه است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که پادشاه عربستان سعودی اخیرا با صدور قانون جدیدی مدعی شده است که هر کسی در درگیری‌های سوریه شرکت کند مجازات خواهد شد؛ گزارشها حاکی است که رژیم عربستان همچنان در حال ارائه حمایت‌های مالی، آموزشی و تسلیحاتی به تروریست‌ها از اتباع مختلف از جمله اتباع عربستان با هدف اعزام آنها به سوریه است.
بر اساس برخی گزارش‌های منتشر شده، "ابراهام ویلسون اشتوگر" افسر صهیونیستی ایرلندی الاصل در پایگاه «الجوف» عربستان سعودی بر آموزش 1400 عنصر تروریست از اتباع سوریه، اردن، لیبی، عربستان، چچن، بوسنی، ماداگاسکار، تونس و لبنان نظارت می کند، و قرار است آنها از چهاردهم ماه کنونی و در سه گروه از مرزهای اردن وارد خاک سوریه شوند.
سایت "آسیا نیوز" نوشت: اولین گروه به سرکردگی سعید الجفالی معروف به  ابو الولید الجفالی قرار است از اردن به مناطق حومه درعا در سوریه اعزام شود. دومین گروه نیز که در برگیرنده بیش از 600 تروریست است، به سرکردگی تروریستی به نام  "المحیسنی" از خاک اردن برای کمک به تروریست های موجود در اطراف شهر دمشق وارد خاک سوریه خواهد شد.
سومین گروه نیز قرار است از خاک اردن به درعا و سپس به مناطق دوما، قابون، حرستا و روستای تحت تسلط گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» وارد شود. نقش این گروه های تروریستی ویژه است و هر یک از اعضای آن می توانند فرماندهی گروهی را برعهده گیرند.
بر اساس این گزارش، سلمان بن سلطان شاهزاده سعودی همچنان گروه های تروریستی سعودی در سوریه را هدایت می کند و حمایت مالی و آموزش آنها را در اردن برعهده دارد.

پربیننده ترین خبرها