ادامۀ حمله مأموران آل‌خلیفه به شهروندان بحرینی

ادامۀ حمله مأموران آل‌خلیفه به شهروندان بحرینی
چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 20:46

منامه، العالم – یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین گفت: نیروهای امنیتی آل خلیفه همچنان شهروندان مسالمت‌جوی بحرینی را مورد حمله قرار می‌دهند.

"مجید میلاد" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: رژیم آل خلیفه همچنان به راه حل امنیتی برای سرکوب تظاهرکنندگان مسالمت جو معتقد است لذا حمله شبانه به منازل شهروندان بحرینی ادامه دارد که در آخرین آن در جریان حمله به منزلی در روستای جدالحاج یک زن به شهادت رسید.   

میلاد ادامه داد: ادعای رژیم آل خلیفه درباره محاکمه عاملان قتل بی گناهان، دروغین و توخالی است، چرا که شماری از زندانیان بحرینی شهید شده اند، اما تاکنون برای محاکمه قاتلان آنها هیچ اقدامی نشده است. 

وی با ابراز تردید درباره احتمال استفاده رژیم آل خلیفه از راهکار مسالمت آمیز، تصریح کرد: رژیم آل خلیفه در سه سال انقلاب بحرین کوشید با استفاده از زور و راهکار امنیتی، آتش انقلاب را خاموش کند اما شکست خورد.      

عضو جمعیت الوفاق تاکید کرد: تنها راه حل بحران بحرین، راه حل سیاسی از طریق اعطای حقوق کامل مردم است لذا رژیم آل خلیفه باید متقاعد یا مجبور به پذیرش راه حل فراگیر و عادلانه شود.

وی افزود: ملت بحرین به مبارزه مسالمت آمیز تا تحقق خواسته های عادلانه خود در زمینه انتخاب دولت و تشکیل مجلس از طریق استقرار دمکراسی و آزادی در کشور ادامه خواهد داد.      

tt-12-14:09     
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها