برنامه صهیونیست ها برای حمله به مسجد الاقصی

برنامه صهیونیست ها برای حمله به مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 - 08:08

العالم - مفتی قدس درباره تصمیم صهیونیست‌های تندرو برای یورش بزرگ امروز (پنجشنبه ) به صحن‌های مسجد الاقصی هشدار داد .

شیخ محمد حسین، مفتی قدس و اراضی فلسطینی درباره فراخوان سازمان های صهیونیستی موسوم به "نهادهای حامی ساخت معبد یهودی" برای یورش به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های رژیم صهیونیستی در صحن‌ های آن هشدار دادند .

شیخ حسین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقام های رژیم اشغالگر قدس مسئول عواقب و پیامدهای تعرض صهیونیست های افراطی به مسجد مبارک الاقصی هستند .

وی تاکید کرد: این اقدام صهیونیست ‌ها در راستای ادامه جنایت ها برای یهودی سازی مقدسات اسلامی صورت می گیرد .

شیخ حسین از امت اسلامی و عربی و تمامی فلسطینیان ساکن قدس و اطراف آن و همچنین فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی سال 48 خواست به سوی مسجد الاقضی بشتابند و با بستن کمربند امنیتی در اطراف آن و نمازگزاردن در همه صحن‌ها اجازه هتک حرمت را به صهیونیست‌ها ندهند .

مفتی قدس تصریح کرد: سیاست های مقامات اشغالگر و حمایت آن ها از این تندروها با آموزه های ادیان آسمانی و قوانین بین‌ المللی که بر حفظ حرمت اماکن عبادی تاکید می‌کند در تناقض است .

شیخ حسین از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست به ویژه در سایه سکوت محافل بین ‌المللی در قبال تحاوزات صهیونیست ها به حقوق فلسطینیان برای حمایت از مقدسات اسلامی فلسطین همکاری کنند.

نهادها و سازمان های تندرو صهیونیستی در روزهای گذشته با توزیع اعلامیه ‌هایی در پایگاه‌ های اینترنتی خواستار یورش جمعی به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها