علمای جبل عامل :

پیروی از انقلاب موجب دستیابی به حقیقت مطلق است

پیروی از انقلاب موجب دستیابی به حقیقت مطلق است
پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 - 09:36

العالم - علمای جبل عامل لبنان اعلام کردند که با پیروی از انقلاب اسلامی ایران می توان به حقیقت مطلق و زندگی آزاد دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علمای جبل عامل لبنان  با صدوربیانیه ای،سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و تاکید کردند این انقلاب هنوز با اصول درخشنده خود درهمه دنیا پرتو افکنده و ثابت کرده  که می توان با پیروی از آن و به دور از دیکته کشورهای دیگر و فشارهای خارجی به حقیقت مطلق و زندگی آزاد دست یافت. 

دراین بیانیه آمده است مردم ایران با اراده محکم خود طی سالیان طولانی با جانفشانی کردن و دادن خون و جان خود توانستند این انقلاب را به ثمر رسانده و در زندگی روزانه خود به کمال نسبی برسند.

این بیانیه افزود:این انقلاب مبارک ، سمبلی برای جوانان مسلمان جهت تحریک ملت ستمدیده است و برای جمهوری اسلامی ایران جایگاهی تعریف کرده که در همه معادلات و محورهای مطرح شود. این انقلاب مبارک،قانون عادلانه ای در برابر همه تهدیدات قدرتهای غربی بوده که انسان با آن روبروست و ترازوی عدلی  برای انقلاب های مختلف است. 

علمای جبل عامل افزودند: از رحم این انقلاب  دانش ، نوآوری ، ابتکار، انقلاب های صنعتی ، تکنولوژی و انقلاب های علمی مختلفی  متولد شد که نام ایران را در بیشتر زمینه ها به رخ کشید و احترام و عزت برایش به ارمغان آورد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها