وقتی صهیونیست ها مهمات تمام می کنند

وقتی صهیونیست ها مهمات تمام می کنند
پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 - 13:28

العالم - تمام شدن مهمات، نظامیان صهیونیست را که قصد یورش به روستای فلسطینی جیلزون داشتند، تا آستانه هلاکت پیش برد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش کرد: نوجوانان فلسطینی در روستای جیلزون در نزدیکی رام الله، نظامیان اسرائیلی را که قصد ورود به روستا را داشتند سنگسار کرده و از ورود آنها به داخل روستا ممانعت کردند. ذخیره گلوله پلاستیکی دو تن از نظامیان اسرائیلی که در خط مقدم بودند تمام شد و به دنبال آن به محاصره نوجوانان و پسربچه های فلسطینی درآمدند.

یکی از نظامیان حاضر در صحنه در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: برای سرکوب آشوبها از واحدهای گشتی عازم جیلزون شدیم. در بدوعملیات از گلوله های پلاستیکی استفاده کردیم؛ اما مهمات ما تمام شد و سربازان از رویارویی با پسربچه های فلسطینی عاجز شدند. تظاهرکنندگان خشمگین به دو نظامی اسرائیلی نزدیک شده و زندگی آن دو را در معرض تهدید قراردادند.

وی افزود: یکی از تظاهرکنندگان قصد پرتاب کوکتل مولوتوف به دو نظامی درمانده اسرائیلی داشت که با شلیک گلوله تک تیراندازان اسرائیلی به سمت مهاجم از هلاکت حتمی جان سلام بدربردند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت بازدارندگی نظامیان اسرائیلی تضعیف شده است. ما در این قبیل عملیات با تظاهرکنندگان خشمگین فلسطینی روبرو هستیم و یک پسربچه فلسطینی می تواند بدون ترس به ما نزدیک شود و با پرتاب سنگ زندگی نظامیان را در معرض تهدید قرار دهد.

گزارشگراسرائیلی گفت: امروز تظاهرکنندگان فلسطینی در یک دست سنگ و در دست دیگر گوشی آیفن دارند، تا از نظامیان اسرائیلی که آنها را هدف گلوله واقعی قرار می دهند فیلم برداری کنند.

پیش از این یک نظامی اسرائیلی در یکی از مناطق فلسطینی یک پسربچه 14 ساله که قصد سنگسار کردن وی را داشت هدف گلوله قرار داد و بقتل رساند، که به دنبال آن همه منطقه شعله ور شد و درآستانه انتفاضه قرار گرفت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها